Kvassbert Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Peter er rett. Og Heal får denne. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Min kultstatus blei skapt både av mitt liv som sexsymbol og min brå og uventa sorti. Eg er mest kjend frå ørkenen, men har også vore kosakk og matador. Mitt ansikt er nært relatert til tango og kondomar. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Rudolf Valentino Tror dette er rett, men er dette historie da folkens? Endret 16. oktober 2011 av Kvassbert Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Correctamundo! Du får finne ein meir aktverdig person i neste runde Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Uff, det var virkelig ikke meningen å være viktigper og nedlatende. Sorry! En fin oppgave. (Spesielt siden jeg klarte den, hehehe.) Nå må jeg jobbe litt, kommer tilbake med oppgave. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Uffda. Overtok etter min far og alt ramlet i filler rundt meg. Etter meg ble det andre boller i riket, det er i alle fall sikkert. Kallenavnet mitt er ikke så mye brukt på små unger i dag, pga en uheldig tilknytning til noe barn kanskje ikke bør snakke så mye om? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Louis den femtende? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tsar Nikolai II? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg hadde ikke konge eller tsartittel, men noe annet. HAn som overtok var nr. 2 og nesten 2 meter høy. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jean Claude Duvalier? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vi snakker eurpeisk land her. Hvilket kallenavn som minner om fornavnet er nå mindre brukt enn før pga det er det samme ordet som en mannlig kroppsdel? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg kommer liksom ikke utenom Prince Albert, men han passer ikke så godt til alle de andre hintene... Du skal ha for interessant oppgave Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hmm. Vi snakker England og vi snakker 1600 tallet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 D'oh, alt faller på plass... Richard Cromwell! Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Korrektementos! AT dere ikke tok den før altså... Men kanskje ikke den beste gåten. Ble også kalt Tumble Down Dick, pga at det faren hadde bygd opp under borgerkrigen falt som et korthus to år når han overtok. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Må innrømme at puritanerne har interessert meg temmelig lite Min tur! Jeg var på mange måter en av de aller første moderne politikere, ikke bare i det landet jeg tjente hele livet, men også i resten av Europa. Ved siden av enorme politiske reformer klarte jeg også ved hjelp av politikk å få henrettet min største motstander; en kvinne som kom fra èn viktig familie, og giftet seg inn i en enda viktigere familie. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Dronning Elizabeth den første av England Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Nope. Hint 2: Yrkespolitiker. Endret 22. oktober 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Jeg startet min karriere som prest, mest av familiære grunner da familien hadde "fått" et bispedømme. Jeg hadde egentlig tenkt å bli soldat, men rykket fort opp, delvis med hjelp av mine politiske kontakter, og etter hvert gikk jeg over til å bli mindre involvert i religion, og mer i politikk helt til jeg fikk min siste religiøse tittel nesten utelukkende av politiske grunner. Min tilknytning til det militære kom til nytte i min karriere, og under en av de største politiske, religiøse og militære konflikter i Europa sørget jeg for at mitt katolske land av politiske grunner støttet protestantene; mitt land tjente enormt på dette. Endret 23. oktober 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kardinal Richelieu? Passer på noe av det i alle fall. DEt er vel i alle fall trettiårskrigen vi snakker om her, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå