Gunfreak Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg gjorde min beste jobb under John Churchhill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Nope jeg hadde et navn som har med kroppen å gjøre Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg var mest kjent for jobben jeg gjorde under slaget ved Blenheim. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Sønnen til den eneste personen som faktisk har klart å stjele kronjuvelene kanskje? De britiske altså. Ødela en av de mest kjente kronene også Endret 2. oktober 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, men hva heter han da? Han het ikke "Sønnen til den eneste personen som faktisk har klart å stjele kronjuvelene kanskje" Det er et noe lagt navn syns jeg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei, jeg har ikke tenkt å spille Hvis jeg først begynner i denne tråden blir jeg sittende i ukesvis. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Holcroft Blood Men det er ikke min fortjeneste! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Holcroft Blood Men det er ikke min fortjeneste! Men det var du som svarte riktig hehe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Holcroft Blood Men det er ikke min fortjeneste! Riktig Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ikke satt jeg lenge ved makten, men jeg og mine venner var et varsku om en lang æra av mine likesinnede ved maktens tinde. En som senere etterfulgte meg ble kalt et navn som betydde "Den gamle", og enda senere kom han med navnet som kan bety "Han som er far til mange". Hvem er jeg? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kan vi få mere hint ? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vi snakker om Norge her, og ikke eldgamle dager Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vi snakker om Norge her, og ikke eldgamle dager Så det er nok ikke snakk om konger dette her Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nei, det er det ikke. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Christopher Hornsrud. Etter han gubben og landsfaderen Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er helt riktig! Christopher Hornsrud it is. Your turn! Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Dersom min fiendes fiende var min beste ven, ville eg ete ved kongens bord viss mitt land var monarki. Eg utførte mi eiga form for rettferd og døydde av lungeemboli. Endret 7. oktober 2011 av HEAL Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Eneste jeg kommer på er William av Oranje, men han døde av influensa iflg. Wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå