Mr.Duklain Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg var kaptein på et kjent skip og jeg skulle akuratt pensjonere meg etter jomfru turen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Skipet sank på et isfjell Skipet sank på et isfjell Skipet sank på et isfjell Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Edward John Smith Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har fått flere skip oppkalt etter meg, Jeg begynnte i den svenske hæren, men det var ikke der jeg endte opp. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Minst 4 skip er oppkalt etter meg, alle var tyske Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 jacob axel stael von holstein Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Nope. Jeg var general i en tysk hær, før tyskland ble sammelet Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nope. Jeg var general i en tysk hær, før tyskland ble sammelet Det må være Blücher. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Gebhard Leberecht von Blücher er riktig, en av de mest fargerike og kuleste generalene fra den perioden Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg hadde alt, men ble forført og tapte mitt liv og rykte. Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det der kan være omtrent 7% av alle historiske personer jeg kommer på, om ikke fler, du må nok gi flere detaljer. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg hadde alt, men ble forført og tapte mitt liv og rykte. Davy Jones fra PotC Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg var både politiker og en mektig general, men uenigheter med min medhersker førte til min nedgang. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg var både politiker og en mektig general, men uenigheter med min medhersker førte til min nedgang. tipper Bleda er nok feil Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg var både politiker og en mektig general, men uenigheter med min medhersker førte til min nedgang. tipper Bleda er nok feil Det er nok feil ja. "Min bane var et faktum etter et massivt sjøslag hvor motparten vant den avgjørende seieren." Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg var både politiker og en mektig general, men uenigheter med min medhersker førte til min nedgang. tipper Bleda er nok feil Det er nok feil ja. "Min bane var et faktum etter et massivt sjøslag hvor motparten vant den avgjørende seieren." Kan vi få et tidsrom ? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 "Jeg levde under en tid der de fleste var polyteister." Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Marcus Antonius? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Marcus Antonius? Yup! Medhersker med Octavian, tok over kontrollen i Egypt, ble forført av Cleopatra, og da uenigheter oppsto mellom herskerne, ende de konflikten med et digert sjøslag ved Actium - der Octavian vant den avgjørende seieren. Deretter dro Antonius hjem og festet i palasset sitt til Romerne kom og brøt igjennom beleiringen. Da valgte både Cleopatra og Antonius å ta livet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå