saladin waits for alice Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Mulig du kan gi oss kontinent? Er det José Gervasio Artigas? Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Mulig du kan gi oss kontinent? Er det José Gervasio Artigas? Synes at jeg bør få inn to forslag ihvertfall før jeg gir et nytt hint. Her kommer et nytt: - Han påførte britene et av deres største militære nederlag. Endret 15. august 2011 av 2xjohn Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ghandi? Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Feil og feil. Hva om jeg forteller at vedkommende er så høyt respektert i sitt hjemland at det er forbudt å snakke nedsettende om ham? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Han derre Mustafa Kemal Atatürk? Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Han derre Mustafa Kemal Atatürk? Tyrkernes far, Atatürk, er riktig. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Han derre Mustafa Kemal Atatürk? Tyrkernes far, Atatürk, er riktig. Da begynner jeg med en ny en. Jeg var med på overstyre regjeringen i landet mitt, min hånd hilsen er verdenskjent. Lenke til kommentar
Clarkson Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg var med på overstyre regjeringen i landet mitt, min hånd hilsen er verdenskjent. Adolf Hitler? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Benito Mussolini? Riktig, Hitler brukte ikke sin håndhilsning før etter Benito ^^ Lenke til kommentar
gannon Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ja, husker å ha lest skildringer av Mussolinis bruk tidligere enn Hitler. Kaster stafettpinnen videre grunnet massiv hodepine. Fritt fram for hvem som helst! Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Jeg tar'n. Min far både leget og anti-leget mennesker på stedet der vi begge har styrt. Har hatt det fint i andre lang en stund. Hadde vært moro å ta en tur tilbake igjen. Hæ? Faen, skal dere arrestere meg også nå?! Uæææææææææ! Hvem er jeg? Endret 15. august 2011 av Kvassbert Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Denne gongen må det vere Baby Doc av Haiti Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det er helt riktig. Jean Clause Duvalier, også med navnet Baby Doc. En liten morsom ting. FAren ble jo kalt Papa-Doc, sønnen ble Baby-Doc, og sønnen hans som ikke kom til makten ( enda) ble kalt Maybe-Doc. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Saman med min svoger skildra eg korleis farten i ein kjemisk jamvektsreaksjon vert påverka av substrat- og produktkonsentrasjon. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Saman med min svoger skildra eg korleis farten i ein kjemisk jamvektsreaksjon vert påverka av substrat- og produktkonsentrasjon. Om jamvekt betyr, jevn vekt? Endret 23. august 2011 av Mr.Duklain 2 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Om jamvekt betyr, jevn vekt? Nope, likevekt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå