Clarkson Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Jean-Paul Marat? Endret 1. august 2011 av Clarkson Lenke til kommentar
Clarkson Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Min tur da? Jeg ledet en av verdens mest slagkraftige flåter og var med på mange seire, men tapte det meste av den i en av historiens mest avgjørende sjøslag. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Du var en våghals? (det første som kom opp når jeg googla) Jeg gjetter: Chester W. Nimitz Lenke til kommentar
Clarkson Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Nei, ikke Nimitz. Er litt vanskeligere enn det. Beskrivelsen kan jo passe på mange, så et lite hint er kanskje på sin plass? Jeg forlot mitt synkende flaggskip istedet for å gå ned med det. Endret 1. august 2011 av Clarkson Lenke til kommentar
Clarkson Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Litt nærmere vår tid, jeg kan røpe at vedkommende og hadde en betydelig mengde fly til sin disposisjon, som han forøvrig mistet nesten alle av i nevnte sjøslag. Lenke til kommentar
Clarkson Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Dere nærmer dere, men ikke helt riktig ennå. Jeg fikk kommandoen over en mindre flåte etter det store nederlaget, og begikk rituelt selvmord etter at en øy jeg skulle forsvare ble erobret av fienden. Lenke til kommentar
gannon Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Chūichi Nagumo? Gir opp snart :!: Endret 11. august 2011 av gannon Lenke til kommentar
Clarkson Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Bang on! Mange tror Yamamoto selv ledet flåten ved Pearl Harbour og Midway, men det var Nagumo. Da blir det 2xjohn sin tur antar jeg, siden gannon valgte å stryke svaret sitt. Lenke til kommentar
gannon Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Ehm, ombestemte meg etterpå ser du, men la gå. Men sikker at det var rituelt? Da skulle det ha vært seppku eller hva det heter. Var jo "kugel in kopf" Endret 11. august 2011 av gannon Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ehm, ombestemte meg etterpå ser du, men la gå. Men sikker at det var rituelt? Da skulle det ha vært seppku eller hva det heter. Var jo "kugel in kopf" Ja, det var ikke akkurat rituelt - så en liten feil i hintene der. Kommer tilbake med ny person. Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Ok! Jeg var en fremtredende militær, som endte med å bli landsfader. Endret 11. august 2011 av 2xjohn Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ok! Jeg var en fremtredende militær, som endte med å bli landsfader. Napoleon? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 George Washington Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Feil begge to. Men i likhet med de to tidligere nevnte slåss jeg mot britene. Lenke til kommentar
Clarkson Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ja, det var ikke akkurat rituelt - så en liten feil i hintene der. Jeg skal ikke være for bombastisk, men rituelt ligger i ritualene, ikke metoden. Uansett beklager jeg hvis det ble misvisende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå