sv1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Rober owen loftus versfeld? Desverre er ikke dette meg. Jeg hører til et annet kontinent i Afrika, selvom kjendisstatusen lot meg reise til mange av verdens kontinenter. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Sikkert ikkje rett, men prøver likevel: Roland Garros? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Sikkert ikkje rett, men prøver likevel: Roland Garros? Desverre ikke. Kan ta en liten oppsummering om meg selv her. Jeg kan kalles en stor pioneer, men var liten av størrelse. Jeg har blant annet fått oppkalt en by og et idrettsarrangement etter meg. (Det selvom jeg ikke har noen spesiell tilknytning til sport) Jeg ligger begravet på samme sted som mange av statslederne fra landet jeg kom ifra. Jeg hører til et annet kontinent i Afrika, selvom kjendisstatusen lot meg reise til mange av verdens kontinenter. Nytt hint: Jeg døde mens jeg var på jobb, men ikke mens jeg gjorde det jeg er mest kjent for. Endret 2. juni 2011 av sv1 Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Det er fortsatt kanskje for vanskelig å finne ut hvem jeg, så jeg prøver meg med noen ytterligere hint. Angående idrettsarrangementet oppkalt etter meg: I år var første gang en nordmann var med på å vinne dette arrangementet. Det er en sport hvor Norge for øyeblikket er rangert som nummer ni i verden, mens personens hjemland er helt i toppen. Endret 5. juni 2011 av sv1 Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg er mest kjent for en rundtur rundt jorda, men ikke på 80 dager. Jeg kan også nevne at jeg var under 1,60 høy Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Yuri Gagarin. Sporten er ishockey. Ligaen er KHL. Spelaren er Patrick Thoresen, og tre kronor er framleis eit par hakk over oss i kvalitet. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Yuri Gagarin. Sporten er ishockey. Ligaen er KHL. Spelaren er Patrick Thoresen, og tre kronor er framleis eit par hakk over oss i kvalitet. Helt riktig person 1,57 m høy (antakelig noe av grunnen til at han fikk æren av å sitte i den bittelille romkapselen). Byen han kom fra skiftet navn til Gagarin samme år som han døde, og sluttspillet i KHL heter Gagarin cup. Ligger begravet på den røde plass, og døde i en ulykke med en MiG-15. Take it away, HEAL Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Mitt opprør gav den merkverdig-elskande regissør inspirasjon til sitt oscar-vinnande verk. Lenke til kommentar
valeur Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ok. Hvilken duo er kreditert med dette sitatet? Skandinavismen er ikke noa annet enn begeistring for brutal, skitten, norrøn sjørøvernasjonalisme, for den ordløsheten som ikke kan uttrykke sine overstrømmende tanker på annen måte enn gjennom handlinger, voldshandlinger mot kvinner, overstadig drukkenskap og tårekvalt sentimentalitet avløst av berserkerraseri. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Asbjørnsen og Moe? Enste duoen jeg kan komme på fra den tiden Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Karl Marx og Engels Endret 14. juni 2011 av SubHuman Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Nå må vi kjøre på her da dere! Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg var leder for min tids supermakt. Mitt "legacy" er kanskje den største av dem alle. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg var leder for min tids supermakt. Mitt "legacy" er kanskje den største av dem alle. Julius Cæsar ? Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Samme keiserriket Det jeg innførte har så og si formet hele den vestlige verden og kultur, tør jeg å påstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå