Gunfreak Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg var et snill "nazist" Som var med på å redde over 200 000 mennesker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Det er helt riktig. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Eg var mitt heimlands første herskar med ein viss tittel, og fekk eit tilnamn som illustrerte mitt brutale einevelde. Den politiske opposisjon blei torturert og sende i fangenskap. All kornproduksjon blei sentralisert. Min mentale sjukdom var truleg den direkte årsak til at min fyrstefødde døydde frå sin rett til truna. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg var sjef i et mektig land. Vel, det var mektigere enda under forrige mann. Mannen som ledet vårt land føre meg, er sett på som koko, og jævelig seig. Mitt styre av landet varte ikke lenge, og den jobben som landet mest ville trenge, var en mann som kunne signere papirerer, og gjøre avtaler med landets fiender. Skralt forsøk på rim der. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Looooooongshot: Georgi Malenkov? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Nei. Nå var det ikke akkurat denne mannen som signerte papirer. Han bare ga ordre om det. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Mitt fag føre dette var mest med marine, og mine ubåter fikk fienden til å grine. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Gjetter på Karl Dönitz. Tok over etter (koko) Hitler, signerte fredsavtale med de allierte, og var ikke statsleder i mer enn rundt 3 uker. Det med ubåtene bare støtter mer opp om teorien min Endret 1. juni 2011 av sv1 Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Helt riktig. Du gjettet tross mine litt trasige rim. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg utkjempet en maktkamp med en av historiens mest kjente diktatorer, før jeg ble drept med et klatreredskap i et varmt land. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Lev Trotskij Selvfølgelig, ble for lett denne tydeligvis ;-) Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kan kalles en stor pioneer, men liten av størrelse. Jeg har blant annet fått oppkalt en by og et idrettsarrangement etter meg. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Feidippides? Hehe. Nei, er nok nyere tider enn som så. Jeg ligger begravet på samme sted som mange av statslederne fra landet jeg kom ifra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Rober owen loftus versfeld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå