Cair Paravel Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Godt og riktig resonnert Ramon Mercader blei rekruttert av KGB og drepte som kjent Trotskij i Mexico med ei isøks. Som resultat fekk han 20 års fengsel og ei sovjetisk heltemedalje. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Du har nesten helt sikkert hørt om oss, jeg og min bror stod for en av de viktigste tekniske gjennombruddene i verdenshistorien. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Helt riktig. Brødrene Orville og Wilbure Wright var begge to sykkelreparatører men det er nok ikke særlig tvilsomt at de er mest kjent for og ha lagd det første fungerende flyet. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Første jeg tenkte var Stephenson, men det var jo far og sønn, ikke brødre. Jeg stod for en av de største diplomatiske blunderene i amerikansk utenrikspolitikk (ihvertfall frem til da det skjedde) med en kommentar om amerikanske sikkerhetsgarantier. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har ekstremt lyst til å svare Sarah Palin med sitatet "We've gotta stand with our North Korean allies. We're bound to by treaty." Prøvar med Reagans garantiar til Saddam..? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det er nok ikke riktig. Jeg var US Secretary of State på tidspunktet uttalelsen kom og bidro til en sentral hendelse under den kalde krigen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det er nok ikke riktig. Jeg var US Secretary of State på tidspunktet uttalelsen kom og bidro til en sentral hendelse under den kalde krigen. Walter John Stoessel, Jr. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Incorrect, talen min omtalte blant annet Japan, Okinawa og Filipinene. Lenke til kommentar
Eplesaft Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 George Marshall. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Kan vi få mere hint ? Endret 25. desember 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ikke lenge etter talen ble holdt brøt det ut krig i Asia. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det er riktig! Dean Acheson holdt den såkalte "perimeteer speech" som nevnte Japan, Okinawa og Filipinene og noen asiatiske øyer som amerikansk sikkerhetssone og utelot dermed Sør-Korea fra amerikansk sikkerhetsgaranti. Noe som fikk det til å fremstå for Nord-Korea og Sovjet som at amerikanerne ikke ville intervenere på Sør-Koreas vegne hvis det brøt ut krig. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen andre kan få overta for meg. Førstemann til møllen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg var en illustratør som forandret julen for alltid Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Walter Disney? nope De jeg illustrerte for har et produkt som ikke er en jule artikkel(ting). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå