Mr.Duklain Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Napoleon? Nei jeg ble fysisk kvelt og var før Napoleon Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 ingen som vil prøve seg? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Vercingetorix etter Caesars siger ved Alesia. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Vercingetorix etter Caesars siger ved Alesia. Nope Mine oveordene var de som stod bak herettelsen Endret 14. desember 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 ingen forslag ? nytt hint: Jeg komanderte en av partene under slaget ved Wien. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Kara Mustafa Pasha som ledet Ottomanene. Avgjørende hint. Følger opp siden jeg vet det var riktig. Hvis bedrifter trengte hjelp så kunne jeg smøre byråkratiet for dem. Endret 17. desember 2010 av Rampage Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kara Mustafa Pasha som ledet Ottomanene. Avgjørende hint. Følger opp siden jeg vet det var riktig. Hvis bedrifter trengte hjelp så kunne jeg smøre byråkratiet for dem. Mere hint ? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg var finansminister, statsminister og ble i kort tid fengslet for korrupsjon Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Thaksin Shinawatra? Endret 18. desember 2010 av HEAL Lenke til kommentar
Eplesaft Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sikkert feil, men Silvio Berlusconi? Tviler på at han ble fengslet, men verd et forsøk. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Inkorrekt on both accounts. Lockheed Martin betalte meg svært godt for å påvirke kjøp av fly. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Er så sikker at jeg starter en ny en: Jeg ble indirekte drept av Madam Curie, fordi jeg flyktet fra den samme statslederen jeg hjalp til makten. I dag ligger jeg gravlagt i London, sammen med blandt annet Karl Marx. Endret 18. desember 2010 av McHill Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Aleksandr Litvinenko Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ah, Litvinenko. Logic. Tanaka var forøvrig riktig. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jepp, hadde ikke trodd dere skulle ta den med en gang. Imponerende Ligger gravlagt i London, drept med Polonium et meget radioaktivt grunnstoff oppdaget av Madam Curie. Før Litvindenko hoppet av hjalp blant annet han, Boris Berezovsky og selveste Jeltsin en så godt som totalt politisk ukjent skikkelse med først og bli sjef for FSB og senere Russisk president. Nemlig Vladimir Putin, mannen som sannsynligvis også personlig godkjente Litvindenkos drap. Bra gjettet, din tur HEAL Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Eg hogg mitt namn inn i historia med isøks til ein mektig statsleiars store glede. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jepp, hadde ikke trodd dere skulle ta den med en gang. Imponerende Skulle tatt meg bryet til å kikke bort på hylla mi der Litvinenkos "Blowing up Russia" er, ikke fått lest den enda dog Mulig å få flere hint til isøksa? Sier meg lite. Tenker typ Robert Peary eller lignende. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Eg vart fødd i Barcelona og rekruttert som spesialagent av ei framand stormakt under den spanske borgarkrigen. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg trodde først det var en polfarer eller fjellklatrer du snakket om men mens jeg satt og leste på wikipediasiden om den Spanske borgerkrigen la jeg tilfeldig vis merke til et bilde av en russisk båt som losset forsyninger. Da tenkte jeg at han kanskje ble rekrutert av KGB og hvilken statsleder likte KGB på den tiden nemlig stalin. Og så kom jeg på Lev Trotskij, han bodde faktisk ikke så langt unna der jeg bor nå en periode, derfor viste jeg at han ble drept med en isøks. Derfor tror jeg riktig svar er Ramón Mercader, Trotskij's drapsmann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå