Mr.Duklain Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Min namnebror statsleiaren fekk sin nobelpris i kjølvatnet av ein 6 månader lang fredskonferanse i Frankrike. Nei, han er ikkje fransk. Hmm har ingen ide fortsatt sorry Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mi strålande oppdaging auka truverdet til Big Bang-teorien. Eg var ikkje åleine om oppdaginga. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hubble? Endret 5. desember 2010 av Myagos Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mi oppdaging vert tolka som ein rest av Big Bang, og er ein type elektromagnetisk stråling. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mi oppdaging vert tolka som ein rest av Big Bang, og er ein type elektromagnetisk stråling. Var denne person amerikansk imigrant? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Christian Birkeland? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mi oppdaging vert tolka som ein rest av Big Bang, og er ein type elektromagnetisk stråling. Var denne person amerikansk imigrant? amerikansk, men ikkje immigrant Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Min namnebror presidenten er kjend for sine 14 punkt. Lenke til kommentar
elbeem Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Robert Woodrow Wilson. Førstemann kan fortsette, kommer ikke på noe. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ok tar en jeg da Jeg var kjent som kjemiens far. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Aristoteles? nei var nok fra litt nyere tid Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Geber. Godkjenner det selv om hans egentlige navn var Abu Musa Jabir ibn Hayyan Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Mitt navn ble verdenskjent igjennom en fiksjonell novelle, men i virkeligheten var jeg en brutal hersker som var nådeløs mot mine fiender. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Mitt navn ble verdenskjent igjennom en fiksjonell novelle, men i virkeligheten var jeg en brutal hersker som var nådeløs mot mine fiender. Vlad Ţepeş også kjent som Dracula Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Riktig, bonus poeng siden du klarte å stave navnet hans helt riktig. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Riktig, bonus poeng siden du klarte å stave navnet hans helt riktig. takk takk Jeg ble stilt for riksrett men ble frikjent Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 William Clinton? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå