Cair Paravel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Takk, riktignok var Baldwin den første monarken ettersom Godfred av Bouillon avslo kongetittelen. Ny oppg: Eg var adelsmann og soldat med kapteins rang, inntil eg som 30-åring knuste høgre tibia og fibula, og måtte gjennomgå ein risikabel operasjon grunna feilspjelking. Denne "nær-døden"-opplevinga førte til at eg i større grad søkte mot det religiøse, både gjennom askese, meditasjon og pilgrimstur til Jerusalem. Etter å ha avlagt 7-årig magistergrad i Paris, grunnla eg saman med 6 studievener ei radikal indremisjonsrørsle som freista å reversere dåtidas religiøse paradigmeskifte. Endret 8. november 2010 av HEAL Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) mer hint ? Endret 9. november 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Eg har helgenstatus i den katolske kyrkja. Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Eg har helgenstatus i den katolske kyrkja. Det reduserer jo antallet kandidater til et par tusen. Uansett tror jeg at det er Ignatius av Loyola det er snakk om. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jupp, det stemmer Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jupp, det stemmer Noen andre får ta neste oppgave. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg tok over ble konge av England etter at nære fammile medlemmmer ble drept i en masaker. Endret 13. november 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg var ikke fra England Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Svein Tjugeskjegg? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Helt riktig din tur Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 På spørsmål om mitt namn svarte eg: "Eg er den eg er" Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Ifølge bilbelen (Exodus 3:14) så er det gud som sier det til Moses men det kan ikke være riktig eller? Endret 17. november 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kanskje litt i randsonen for kva som kan reknast som ein historisk person, men du har heilt rett i at det var Gud vi skulle fram til. Ville berre gjere ein liten vri.. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hehe ok min tur Jeg var den siste som ble henrette i et spesielt land (sier ikke hvilket hihi) i fredstid jeg ble dømt for drapet på en men mistenkt for et annet. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kristoffer Nilsen Svartbækken Grindalen Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kristoffer Nilsen Svartbækken Grindalen Riktig skulle ikke si hvor han var i fra for å gjøre det vanskeligere Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Akkurat det var nok det beste hintet du kunne ha gitt Neste oppg: Eg var eit barnegeni, som tidleg gjorde meg bemerka innanfor ein viss "sport", ein sport eg som 21-åring blei kåra til uoffisiell verdsmeister i. Eg var kjend for min intuitivitet og offensive spelestil, som gjorde at eg ofte slo ut min motstandar etter kort tids spel. Ikkje mange år etter sigeren, slo eg imidlertid frå meg sporten, og gjekk inn for ei roleg karriere som advokat, dog med langt mindre suksess. 47 år gammal vart eg funnen død i mitt badekar. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Eg var generøs med damene, men vart aldri gift. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Paul Morphy Jeg kritiserte makten til majoriteten og fryktet at de kunne misbruke den overfor minoriteten. Med eksempler fra det amerikanske demokratiet. (endret da sitat kanskje kunne gjøre det litt for lett) Endret 21. november 2010 av Rampage Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Korrekt Paul Morphy vert av mange, inkludert Bobby Fischer, rekna som den største av alle sjakkspelarar og ein meister i opne spel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå