Gå til innhold

Hvem er jeg(ny gjettelek)

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Takk, riktignok var Baldwin den første monarken ettersom Godfred av Bouillon avslo kongetittelen.

Ny oppg: Eg var adelsmann og soldat med kapteins rang, inntil eg som 30-åring knuste høgre tibia og fibula, og måtte gjennomgå ein risikabel operasjon grunna feilspjelking. Denne "nær-døden"-opplevinga førte til at eg i større grad søkte mot det religiøse, både gjennom askese, meditasjon og pilgrimstur til Jerusalem. Etter å ha avlagt 7-årig magistergrad i Paris, grunnla eg saman med 6 studievener ei radikal indremisjonsrørsle som freista å reversere dåtidas religiøse paradigmeskifte.

Endret av HEAL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat det var nok det beste hintet du kunne ha gitt ;)

Neste oppg: Eg var eit barnegeni, som tidleg gjorde meg bemerka innanfor ein viss "sport", ein sport eg som 21-åring blei kåra til uoffisiell verdsmeister i. Eg var kjend for min intuitivitet og offensive spelestil, som gjorde at eg ofte slo ut min motstandar etter kort tids spel. Ikkje mange år etter sigeren, slo eg imidlertid frå meg sporten, og gjekk inn for ei roleg karriere som advokat, dog med langt mindre suksess. 47 år gammal vart eg funnen død i mitt badekar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...