Cair Paravel Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Keisar Konstantin den store? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 nei jeg kalte meg selv Imperator Romanum gubernans Imperium Lenke til kommentar
Pestogkolera Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 ahh... Karl den Store. Lenke til kommentar
Pestogkolera Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg ble myrdet, og ble kanonisert av pave Alexander den tredje kun tre år etter. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg var sønn av en pave og ble sendt i eksil ett år etter at min far, paven, døde. Jeg døde i eksil. Jeg levde et turbulent liv innen det militære, noe som gjenspeiles i at jeg døde i en alder av 31 år. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
McHill Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Cesare Borgia sønn av Pave Alexander VI. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Korrekt. Ser den var for lett. Ser frem til AC: Brotherhood, så hovedkarakterens nemesis var lett valg. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Min familie og da spesielt min far hadde sterke humanistiske verdier som på ingen måte gjenspeiler det regimet som min storebror sendte min eldste bror i døden for å forsvare. Jeg ble ettervert skadet i strid og etter et sykehus opphold fortsatte jeg min karriere, jeg var sterkt innblandet i to episoder som kunne ha endret Historiens gang og reddet millioner av liv, dessverre viste det seg og bli litt verre en vi trodde. 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Veldig intresang oppgave, vet ikke svaret men likte oppgaven veldig Lenke til kommentar
McHill Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg levde lenge nok til og se mine kamerater bli arrestert og torturert men mot alle odds ble jeg aldri tatt. Min bror som i likhet med meg selv kunne smykke seg med tittelen "Friherre" ble drept i slutten av en håpløs krig ledet av en håpløs leder. Lenke til kommentar
Batinna Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg er vel helt på bærtur nå, men greier ikke holde fingrene unna tastaturet. Stalin? Lenke til kommentar
McHill Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg var aldri i nærheten av og ha like mye makt som Stalin. Riktig krig men feil side. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Finfin oppgåve, vi skal nok her fram til ein av konspiratørane mot Hitler. Philipp Freiherr von Boeselager? Lenke til kommentar
McHill Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Phillip Freiherr von boeselager er korrekt. Han var den siste overlevende av gruppen bak operasjon Valkyrie(Døde i 2008) han var en friherre(Freiherr på tysk). Både Phillip og hans bror Georg var Majorer i Kavaleriet Wehrmacht, begge var i tjeneste på Østfronten, Georg ble drept helt i slutten av krigen. Din tur HEAL. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Min far var ein fattig smed, som flytta med familien til ein nærliggjande hovudstad då eg var 2 år gammal. Her gjorde eg med tidleg kjend for min kreativitet og teknikk, noko som gav meg stor suksess innanfor ei bestemt idrettsgrein. I moderne tid har eg blitt kåra til den 22. beste gjennom tidene i min idrett, og mitt kallenamn samanliknar meg med kanskje den største virtuosen mitt land har skapt. Trass i mitt talent, fekk eg likevel også mange uvener frå høgt politisk hald grunna mtt etniske opphav. 35 år gammal vart eg funnen død i mitt husvere som følgje av karbonmonoksidforgifting, høgst truleg drept. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Matthias Sindelar, den beste fotball spilleren fra Østerrike noe sinne. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sindelar, "The Mozart of football", er fullstendig korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå