Gå til innhold

Hvem er jeg(ny gjettelek)

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min familie og da spesielt min far hadde sterke humanistiske verdier som på ingen måte gjenspeiler det regimet som min storebror sendte min eldste bror i døden for å forsvare.

Jeg ble ettervert skadet i strid og etter et sykehus opphold fortsatte jeg min karriere, jeg var sterkt innblandet i to episoder som kunne ha endret Historiens gang og reddet millioner av liv, dessverre viste det seg og bli litt verre en vi trodde.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg levde lenge nok til og se mine kamerater bli arrestert og torturert men mot alle odds ble jeg aldri tatt.

Min bror som i likhet med meg selv kunne smykke seg med tittelen "Friherre" ble drept i slutten av en håpløs krig ledet av en håpløs leder.

Lenke til kommentar

Phillip Freiherr von boeselager er korrekt.

Han var den siste overlevende av gruppen bak operasjon Valkyrie(Døde i 2008) han var en friherre(Freiherr på tysk).

Både Phillip og hans bror Georg var Majorer i Kavaleriet Wehrmacht, begge var i tjeneste på Østfronten, Georg ble drept helt i slutten av krigen.

Din tur HEAL.

Lenke til kommentar

Min far var ein fattig smed, som flytta med familien til ein nærliggjande hovudstad då eg var 2 år gammal. Her gjorde eg med tidleg kjend for min kreativitet og teknikk, noko som gav meg stor suksess innanfor ei bestemt idrettsgrein. I moderne tid har eg blitt kåra til den 22. beste gjennom tidene i min idrett, og mitt kallenamn samanliknar meg med kanskje den største virtuosen mitt land har skapt.

Trass i mitt talent, fekk eg likevel også mange uvener frå høgt politisk hald grunna mtt etniske opphav. 35 år gammal vart eg funnen død i mitt husvere som følgje av karbonmonoksidforgifting, høgst truleg drept.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...