Mr.Duklain Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er nok flere som passer inn i den settinga, en jeg vet om er i hvertfall Michel Ney Helt riktig tenkte jeg skulle være litt generell på denne for å gjøre den vanskeligere din tur... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er nok flere som passer inn i den settinga, en jeg vet om er i hvertfall Michel Ney Helt riktig tenkte jeg skulle være litt generell på denne for å gjøre den vanskeligere din tur... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg ble også henrettet og er mer kjent i døden enn i livet, min henrettelse var justis mord og hadde ganske store effekter på europeisk politikk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Nei, jeg ble drept nesten nøyaktig 150 år før Derek Bentley Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg var en del av et europeisk dynasti som har hatt mange kongehus og har faktisk et par i dag også Lenke til kommentar
Pestogkolera Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Høres jo ut som Franz Ferdinand av Østerike-Ungarn, men stemmer jo ikke i forhold til drapsdato 150 år før Derek Bentley... Lenke til kommentar
McHill Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Tenkte først på Jean Calas, men det stemmer jo ikke med årstall og han ble jo ikke egentlig Henrettet. Men resten stemmer så da får jeg vel prøve ham da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Nope, og han ble ikke henrettet ble bare skutt ned. Jeg var LANGT ned i arverekkefølgen, og hadde titelen hertdug. Henrettelsen min, skapte minnnøye og misstro i kongehusene i europa mot mannen som beordret henrettelsen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Nope, og han ble ikke henrettet ble bare skutt ned. Jeg var LANGT ned i arverekkefølgen, og hadde titelen hertdug. Henrettelsen min, skapte minnnøye og misstro i kongehusene i europa mot mannen som beordret henrettelsen. hehe spørsmål ble han drept under napolions krigene? ^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det kan man trygt si. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er nok Louis Antoine ! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja, en av Napoleons mest foraktlige handlinger. En ting er indirekte dødsfall fra krig, men direkte dødsfall som dette er vanskligere å bortforklare. Denne hendelsen sammen med henrettelsen av Ottoman fanger i syria er klare tegn på Napoleons mørkere sider og hans stormannsgalskap Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg bygde en by som skulle åpne landet mitt opp for det vestlige Europa. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Peter I den store, byen det er snakk om er St. Petersburg (?) Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Peter den store Den er riktig Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg var en keiser som ikke tapte et eneste slag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Alexander den store? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Alexander den store? nei jeg er nok av nyere tid jeg fremmed min relgion i de stedene jeg erobret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå