Sapere_aude Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Joseph Göbbels? Lenke til kommentar
McHill Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nope, jeg var nok ikke like betydningsfull, men riktig land og tidsperiode. Føler jeg har gitt fryktelig mange hint nå, som sagt var jeg ikke like viktig som Gobbels. Men jeg deler noe annet en bare navnet med "stålmannen". Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Josef Mengele! Herregud at jeg ikke så den før... Leste ikke det med svømmeulykke før nå, da satt den. - Deler fornavn med Stalin - Døde i svømmeulykke - Ble arresters av amerikanske soldater etter krigen, men sluppet fri - Fikk stor annerkjennelse i Nazi-Tyskland for sine grusome forsøk på mennesker, hatet av verden for det og sønnen er sikkert kritisert av den grunn. - Praktiserte aldri legeyrket igjen offisielt (dog det er usikkert om han drev med noe i Sør-Amerika) - Kallenavnet "Engelen" er en del av det fulle tilnavnet "Dødsengelen fra Auschwitz", da han personlig plukket ut folk ved ankomst til sine eksperimenter. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 skulle akuratt til skrive det Lenke til kommentar
McHill Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Josef mengele er helt korekt. De fleste opplysningene har jeg fra en biografi jeg leste for en stund siden og jeg var veldig påpasselig med og bare gi vage hint. da er det vell din tur da Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja, mange av dem var jeg ikke klar over, godt gjort Jeg var imperialist som ble kjent under kolonitiden og huskes i dag som en av de største i historien når det kommer til utvinningen av en verdifull naturressurs. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja, mange av dem var jeg ikke klar over, godt gjort Jeg var imperialist som ble kjent under kolonitiden og huskes i dag som en av de største i historien når det kommer til utvinningen av en verdifull naturressurs. Cecil Rhodes Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Korrekt. For lett ser jeg... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg var en romersk general som innførte en reform om at borgere uten eiendom kunne være med i den romerske hær. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Helt rett din tur Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg ble født i Nord-Afrika og døde 75 år gammel. Jeg skrev flere bøker, bl.a. et veldig personlig verk som kanskje er mitt mest kjente. Jeg var opptatt av filosofi, retorikk og religion. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Mine ideèr om reformasjon fikk meg brent på bålet. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jan Hus Alt for lett Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 ok min tur Jeg ble skutt etter et veldig viktig slag, grunne for jeg ble skutt var foræderi. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Er nok flere som passer inn i den settinga, en jeg vet om er i hvertfall Michel Ney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå