Myagos Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Gunnar Sønsteby (burde alle vite) Fyrer i gang ny med en gang da jeg er helt sikker: - Jeg ble en beryktet skarpskytter i en krig og var fryktet av fienden som satte en pris på hodet mitt. De ga meg og et tilnavn som ville passet en indianer. Hvem er jeg? Simo Haya? White Death? Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ikke Simo Haya nei. Et av hans mest kjente treff gikk (angivelig) gjennom en fiendtlig skarpskytters kikkertsikte etter en flere timer lang sniper-duel dem imellom. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Damn... Hathcock er korrekt. Fikk tilnavnet "Whithe Feather" av Vietcong, som satt en pris på 30 000 $ på hodet hans. Hadde 93 bekreftede treff og over 300 ubekreftede. Next round is yours McHill. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ok, min tur da. Jeg hadde egentlig tre navn men jeg byttet dem ut med navnet på elven hvor jeg søkte tilflugt, senere ble jeg en av verdens mektigste menn. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg var inspirert av Carl Marx Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg var inspirert av Carl Marx Lenin Endret 16. oktober 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
McHill Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Vladimir Lenin eller Vladimir Iljitsj Uljanov er helt riktig Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) ok min tur da Jeg var en filosof, journalist og politiker som i følge rykter var jeg sønn av en veldig kjent general men det er ikke bevist Endret 17. oktober 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
McHill Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 ok min tur da Jeg var en filosof, journalist og politiker som i følge rykter var jeg sønn av en veldig kjent general men det er ikke bevist Aner ikke, så jeg tipper Karl Marx. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) ok min tur da Jeg var en filosof, journalist og politiker som i følge rykter var jeg sønn av en veldig kjent general men det er ikke bevist Aner ikke, så jeg tipper Karl Marx. nei jeg døde i 1895 Endret 17. oktober 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
McHill Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) José Martí Endret 17. oktober 2010 av McHill Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) José Martí nei jeg var fransk, å min påståtte far tapte et veldig viktig slag i 1815. Endret 17. oktober 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
McHill Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jules Barthélemy-Saint-Hilaire, jeg fikk vel kanskje litt mange hint, men Lenke til kommentar
McHill Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg er så sikker på at jeg har rett at jeg bare poster en ny oppgave. Jeg fikk flere utmerkelser for mitt arbeid, men i etterkant har blant annet min sønn kritisert mitt arbeid. Jeg måtte rømme til ett annet land hvor min far sendte meg noen maskiner så jeg kunne starte min egen leketøys fabrikk, fabrikken gikk ganske bra men jeg måtte dessverre legge den ned og reise videre, i starten levde jeg godt sammen med mange av mine landsmenn, men etter flere episoder ble forholdene verre, og tilslutt omkom jeg i en svømmeulykke. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg ble arrestert av amerikanske soldater I 1945, etter jeg ble satt fri praktiserte jeg aldri igjen mitt yrke, men jeg jobbet blandt annet som gårdsgutt. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Reisen min involverte en lang båttur, jeg hadde egentlig førsteklasse billett men på grunn av komplikasjoner med en toller ble den nedgradert, men hldig vis hadde jeg ett godt nettverk av kammerater til og ordne ting for meg. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Reisen min involverte en lang båttur, jeg hadde egentlig førsteklasse billett men på grunn av komplikasjoner med en toller ble den nedgradert, men hldig vis hadde jeg ett godt nettverk av kammerater til og ordne ting for meg. mer hint takk Lenke til kommentar
McHill Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg blir ofte referert til som en "engel", en karakter i COD WAW er mest sannsynlig inspirert av meg. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg deler fornavn med Stålmannen fra Kreml. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå