Myagos Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 John Bell Hood under Atlanta Kampanjen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Riktig, bra du har sett på dokumentaren Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Med min store kanon erobret jeg og min hær en svært mektig by som mitt folk har beholdt helt til i dag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Mehmed II Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Er sikker, så jeg kommer med en ny en. I en poll gjort i england om de 100 største Brittene ble jeg kåret til "greatest britain of them all" Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Sir Winston Leonard Spencer Churchill! Endret 28. september 2010 av Myagos Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Jupp Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jupp Jeg erobret, samlet bystater, reiste store byggverk og utviklet vanningsanlegg. Likevel var storhetstiden etter min død kortvarig. Det jeg er mest kjent for, er mine lover. Lenke til kommentar
Zwerre Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jupp Jeg erobret, samlet bystater, reiste store byggverk og utviklet vanningsanlegg. Likevel var storhetstiden etter min død kortvarig. Det jeg er mest kjent for, er mine lover. Kong Hammurabi av Babylon? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jupp Jeg erobret, samlet bystater, reiste store byggverk og utviklet vanningsanlegg. Likevel var storhetstiden etter min død kortvarig. Det jeg er mest kjent for, er mine lover. Kong Hammurabi av Babylon? Det er helt riktig. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 skal tråden dø ut eller skal noen komme med noe nytt ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Bare kom med en ny en, hvem som helst Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er en pirat med kongelig tillatelse fra Carolus. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er en pirat med kongelig tillatelse fra Carolus. Henry Morgan? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hint: Carolus er latin for Karl, altså bare en finere måte kongen likte å adressere seg selv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Lars Gathenhielm? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lars Gathenhielm? Jepp. Kjente du til han fra før av? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Nei ikke faen, svenske privaterer er ikke på min liste over ekspertise. Jeg var kanksje den første som la frem hypotesten on nebula formasjon av sol system. Som senere har vist seg å være den mest sannsynlige forklarigen på solsystemets formasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå