Mr.Duklain Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Anthony Colve? Den tok du veldig fort Helt Riktig din tur Litt Historie: I den Tredje Anglo- Hollanske (1672–1674) krig som Danmark-Norge var med i tok Nederland over byen igjen i 1673 og omdøpte den Ny Orange, men Engelskemenne fikk byen tilbak igjen i 1674 i bytte mot blant annet Tobago. Endret 22. september 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Admiralløyntnant Michiel de Ruyter du leter etter eller Karl II av England? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Då eg skreiv eit kjent bok budde eg på The Royal Hotel. Byen som hotellet befinner seg i brukte eg som eit "key location" i den boka. Kven er eg? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Charles Dickens? Jepp Han skreiv boken David Copperfield mens han var på The Royal Hotel som er på marine parade gata i Great Yarmouth. Har vert der sjølv og det er ein liten metal bit på veggen som seier han var der Endret 22. september 2010 av MPC Lenke til kommentar
Ohaio Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Min strenge far syntes ikke noe om mitt yrkesvalg. Jeg skulle bli ingeniør, men helsen min var så dårlig at det var vanskelig å studere. Istedenfor hang jeg på en lokal kro med mine anarkist-venner, der rusmidler og sex var en selvsagt del av livet. Her fant jeg ut hva jeg egentlig ville bli. Og det gikk veldig bra. Hvem er jeg? Nytt hint: Min mor og min ene søster døde av tuberkolose. Det gjorde nesten jeg også. Endret 23. september 2010 av Ohaio Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Kan vel ikkje vere andre enn Edvard Munch? Maleriet "Det syke barn" skildrar systera Sophie som døydde av tuberkulose. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Eg var ein av mitt imperiums mest forskrudde herskarar, som gav alle månadane samt rikets hovudstad nye namn oppkalla etter meg sjølv. Til sist blei eg kvelt til døde av ein slave i mitt eige bad. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Litt meir å gå på? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Lucius Aurelius Commodus? Edit: Ganske sikker på at det er rett så her kommer en ny: Jeg avskaffet kongedømmet i Babylon, og ble drept av min Visir Hvem er jeg? Endret 27. september 2010 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Riktig svar kan bekreftes. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Xerxes den første? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Xerxes den første? Jupp. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Allright! Vi tek ein basic: Eg tok ei kule, og ein snart stod Europa i flammer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Franz Ferdinand? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Jeg mistet nesten armen, og mistet beinet mitt, men det stoppet meg ikke fra å kommnadere en hær, denne hæren hæren burde jeg ikke ha ledet, da jeg utslettet min egen hær, ved håpløse angrep mot en overlegen fiende, men mine soldater gjorde som de fikk beskjed om, og mange av dem døde, hæren min bare forsvant. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Når jeg fikk komando over hæren, sa en annen overordnet general at det var en dum ide, han sa at jeg var "All lion no fox" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå