rolvs Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei! Komplett har fått inn en del MEGET billige UPS`er fra Fortron Source. Se f.eks på denne: Fortron Source EP-1K UPS 1000VA 1000 VA UPS til under tusenlappen? Er det for godt til å være sant? Kan den brukes? Ser også at det står at den har støy Less than 40 db. Er det vifte i den som støyer? Ser ikke sånn ut på bildet. Skal stå på et soverom så bør ikke bråke for mye. Håper dette er riktig forum å poste dette i, om ikke så ta å flytt det Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Den bør kunne brukes. Har selv en Eaton 5110 1000VA. Den har relativt like spesifikasjoner, med unntak av automatisk shutdown ved overlast og vesentlig lenger tid på batteri. Den har også mindre enn 40 dB i spec'en og det kan høres om alt annet er slått av. Den største foskjellen er batteritiden, som for FS-modellen er oppgitt til 20 min/120W, mot 40 min/150W for Eaton. Det er nok der forskjellen i pris ligger. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Den har også mindre enn 40 dB i spec'en og det kan høres om alt annet er slått av. Har den vifte som gjør at den bråker eller er det andre ting som støyer i den? Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Den har også mindre enn 40 dB i spec'en og det kan høres om alt annet er slått av. Har den vifte som gjør at den bråker eller er det andre ting som støyer i den? Det kan høres en jevn suselyd når jeg setter øret inntil og det kjennes kaldt ut ved luftinntaket i front, noe som kan tyde på vifte. Fravær av knitrelyder støtter også det, men jeg har ikke sett noen vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå