bikobiko123 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har vurdert å kjøpe denne mobilen og har noen spørsmål. Jeg ser at denne har applikasjoner, som Friend Stream. Oppdaterer denne seg automatisk? Hvis man kjøper den fra netcom, og med operatørlås, det går vel å få kontantkort på den etter 12 måneder? Hvordan er brukervenligheten på denne mobilen? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 god brukervennlighet, og ja, det går an å få kontantkort etter bindetiden (12 mnd i ditt tilfelle?) ellers går det an å låse opp når du vil, men dette kan være dyrt. spør netcom! tror f.stream oppdateres automatisk ja. Lenke til kommentar
bikobiko123 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 god brukervennlighet, og ja, det går an å få kontantkort etter bindetiden (12 mnd i ditt tilfelle?) ellers går det an å låse opp når du vil, men dette kan være dyrt. spør netcom! tror f.stream oppdateres automatisk ja. Blir det ikke stor databruk? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Man kan selv stille inn oppdateringsfrekvensen! Man kan bruke kontantkort med engang hvis du bestiller fra Netcom, du må bare få operatørlåskoden fra kundeservice. Merk at du må likevel betale månedsavgiften i 12 mnd dersom du bytter til kontantkort. Brukervennligheten er ganske god synes jeg, men f.eks Iphone har nok bedre, da Android er vel litt for folk som liker å "fikle" litt. 1 Lenke til kommentar
bikobiko123 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Man kan selv stille inn oppdateringsfrekvensen! Man kan bruke kontantkort med engang hvis du bestiller fra Netcom, du må bare få operatørlåskoden fra kundeservice. Merk at du må likevel betale månedsavgiften i 12 mnd dersom du bytter til kontantkort. Brukervennligheten er ganske god synes jeg, men f.eks Iphone har nok bedre, da Android er vel litt for folk som liker å "fikle" litt. Da passer den nok godt til meg:-) 1 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Man kan bruke kontantkort med engang hvis du bestiller fra Netcom, du må bare få operatørlåskoden fra kundeservice. Merk at du må likevel betale månedsavgiften i 12 mnd dersom du bytter til kontantkort. Om det er netcom- kontant så trenger en ikke operatørlåsekoden heller. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 En ting som er verd å nevne er vel at du kan ikke forvente å få den levert på en stund. Ta en titt denne tråden. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Om bruker bor i nærheten av Larvik så har vi 2 stk igjen tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå