Gå til innhold

Noen som har erfaring med Htc Desire?

Anbefalte innlegg

Jeg har vurdert å kjøpe denne mobilen og har noen spørsmål.

Jeg ser at denne har applikasjoner, som Friend Stream. Oppdaterer denne seg automatisk?

Hvis man kjøper den fra netcom, og med operatørlås, det går vel å få kontantkort på den etter 12 måneder?

Hvordan er brukervenligheten på denne mobilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

god brukervennlighet, og ja, det går an å få kontantkort etter bindetiden (12 mnd i ditt tilfelle?) ellers går det an å låse opp når du vil, men dette kan være dyrt. spør netcom!

tror f.stream oppdateres automatisk ja.

Blir det ikke stor databruk?

Lenke til kommentar

Man kan selv stille inn oppdateringsfrekvensen!

Man kan bruke kontantkort med engang hvis du bestiller fra Netcom, du må bare få operatørlåskoden fra kundeservice. Merk at du må likevel betale månedsavgiften i 12 mnd dersom du bytter til kontantkort.

Brukervennligheten er ganske god synes jeg, men f.eks Iphone har nok bedre, da Android er vel litt for folk som liker å "fikle" litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan selv stille inn oppdateringsfrekvensen!

Man kan bruke kontantkort med engang hvis du bestiller fra Netcom, du må bare få operatørlåskoden fra kundeservice. Merk at du må likevel betale månedsavgiften i 12 mnd dersom du bytter til kontantkort.

Brukervennligheten er ganske god synes jeg, men f.eks Iphone har nok bedre, da Android er vel litt for folk som liker å "fikle" litt.

Da passer den nok godt til meg:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om det er netcom- kontant så trenger en ikke operatørlåsekoden heller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...