medlem-124997 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Vi har en kattunge med mye energi som har bodd her i vel en måned nå. Som kattunger gjerne gjør så liker hun å plage de to voksne kattene vi har. Hun gir seg aldri og aper på dem konstant. De andre kattene frøser og biter lett over nakken (har lagt merke til at de ikke bruker klør når de "slår" etter henne) uten å skade henne men for å sette henne på plass. Bare en gang har en av de eldre kattene brukt så mye styrke på henne at hun mjauet litt. Lurte på om noen har noe tips til hva jeg kan gjøre for at gamlekattene får ro? Kjerringråd? Tror dere det funker å spraye vann på kattungen når hun aper på de eldre kattene? Noe annet man kan gjøre? Foreløpig har jeg begynt å stenge inne kattungen eller slippe henne ut innimellom slik at stor-kattene får litt ro. Regner jo med at dette går seg til. Kattunger liker jo å ape. Men synes litt synd på de voksne kattene som aldri får fred. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 vannflasken kan funke ja! prøv! jeg vil vite hva som skjer etter en mnd eller 2! =) oppdater meg! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Will do. Åpen for andre tips også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 La dem få ordne opp selv. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 lurt.. tydligvis har ikke dette gitt resultat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå