Kaptein Snus Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Heisann! Jeg og kjæresten har lenge tenkt på å kjøpe oss et kjede hvor pynten er delt i to, hvor vi går med hver vår del, og sammen danner de et symbol. Tenkte å overraske kjæresten med dette, men finner ikke noe på nettet. Vet ikke om det er noe bestemt navn på slike kjeder, så vanskelig å søke. Har også vært litt rundt å tittet i butikken rundt der jeg bor, men de fleste har ikke, eller så er utvalget veldig dårlig. Vet dere om noen sider med slike kjeder, eller butikker? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Det beste kjede for ett kjærestepar er vel at karen kjøper ett halssmykke til sin kjære. Men det var noe som het vennskapskjede en gang i tiden, er vel mest brukt blant venninner på 12år, men kanskje du finner noe. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Det er jo noe vi skal dele da. Et vanlig kjede kan vente til bursdag, eller jul. Takk, vennskapskjede er vell kanskje noe av det samme, bare at det jeg er på utskikk etter er ikke så dallete Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 På hvilken måte er kjærestesmykket "mindre dallete" enn vennskapssmykket? Viss du skal kjøpe ett slikt smykke ville jeg også sjekket med kjæresten din først. Det er ikke alle some er like begeistret for slike smykker. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Hvorfor så negative? Er nok ikke ett slikt "vennskapssmykke" til 15 kroner på nille han tenker på : p Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Fordi det er riiiimelig harry. Smykker på en mann gjør seg uansett dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå