Gå til innhold

Hjelp med tilgang til vifte PB Notebook ML61

Ess3n

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp med å få av tastaturet slik at jeg kan få renset vifta. Fant en tråd om den samme pcen, men fant ikke ut hvordan de fikk det til.

Jeg har løsnet alle tilgjengelige skruene som ligger under pcen, men det virker som om det sitter ett par igjen nærmere skjermfestet.

Setter stor pris på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer å huke av tastaturet nede, på sidene og oppe ved skjermfestet. Problemet er at det henger fast i en skrue e.l ca. under av/på knappen. Det kan hende det bare er en klips som sitter litt ekstra, men jeg er redd for å knekke noe skulle det vise seg å være en skrue.

Lenke til kommentar

Jeg klarer å huke av tastaturet nede, på sidene og oppe ved skjermfestet. Problemet er at det henger fast i en skrue e.l ca. under av/på knappen. Det kan hende det bare er en klips som sitter litt ekstra, men jeg er redd for å knekke noe skulle det vise seg å være en skrue.

Kan du ta et bilde, på den minste bærbare maskinen min er det bare klips på tastaturet, men på den største er det en list over tastaturen som må klipses av.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om Packard Bell Easynote ML og MB serien er lik, men jeg fant en Disassembly guide for MB serien. Mulig den kan hjelpe deg.

Årh, den hadde vert en drøm å ta fra hverandre! Desverre så må jeg få av topplåkket, mens på MB'en ville jeg kun trengt å fjerne ett par skruer på undersiden.

Synd, men takk likevel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...