Gå til innhold

Age of Conan - må man betale for å spille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F2P ødelegger hele communytiet. Kommer til og skje med Lotro, og om aoc går f2p som de gjør i korea, vil det vært slutten på hjelpsomme mennesker og hei til fjortisser som bare tenker på seg selv. Age of conan er et veldig bra spill nå.

Om du har lyst til og spille med noen, si ifra.

Lenke til kommentar

F2P ødelegger hele communytiet. Kommer til og skje med Lotro, og om aoc går f2p som de gjør i korea, vil det vært slutten på hjelpsomme mennesker og hei til fjortisser som bare tenker på seg selv. Age of conan er et veldig bra spill nå.

På lavere levels så kommer nokk communityet å være litt dårlig. Men husk at i feks lotro sin F2P model så må du betal en del får å få levele videre etter ca lvl 20 for å åpne content. Så på litt høyere levels kommer det nok ikke til å være stort anderledes enn det er nå. Men vi får nå se hva som skjer når lotro går F2P. Jeg vet DnD gikk F2P, vet ikke mye om hva som skjedde der, men lotro spiller jeg selv, så der får jeg se, jeg er optimistisk.

Lenke til kommentar

Age of conan community'en er alerede dritt til å begynne med.

Lenke til kommentar

Da spiller du på feil server, eller tar deg nær av russere som ganger. Finner bare hjelpsomme mennesker jeg ingame.

Spilte på fury, ga opp flere mnd sider og prøvde 10day trial men det hadde ikke forandrer på seg litt engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...