thodas Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 hei! har tenkt på å kjøpe Age Of Conan: Hyborian Adventures og vet ikke om man må betele for å spille som i WoW? er det noen som vet det? takk for alle svar!!! Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja, du må betale penger i måneden, men det er noe billigere ? trur jeg Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er vel gratis i start område tror jeg leste en eller annen plass, altså opp til lvl 20(?). Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Nja det er vel det som kalles for trial account? usikker men om jeg skal være helt ærlig, dette spillet burde vært gratis fra starten av. Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 What? AoC er jo drit fett. Jeg synes alle MMORPG skal gå F2P, men jeg vil ikke si AoC er mindre værd enn WoW. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 F2P ødelegger hele communytiet. Kommer til og skje med Lotro, og om aoc går f2p som de gjør i korea, vil det vært slutten på hjelpsomme mennesker og hei til fjortisser som bare tenker på seg selv. Age of conan er et veldig bra spill nå. Om du har lyst til og spille med noen, si ifra. Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 F2P ødelegger hele communytiet. Kommer til og skje med Lotro, og om aoc går f2p som de gjør i korea, vil det vært slutten på hjelpsomme mennesker og hei til fjortisser som bare tenker på seg selv. Age of conan er et veldig bra spill nå. Om du har lyst til og spille med noen, si ifra. På lavere levels så kommer nokk communityet å være litt dårlig. Men husk at i feks lotro sin F2P model så må du betal en del får å få levele videre etter ca lvl 20 for å åpne content. Så på litt høyere levels kommer det nok ikke til å være stort anderledes enn det er nå. Men vi får nå se hva som skjer når lotro går F2P. Jeg vet DnD gikk F2P, vet ikke mye om hva som skjedde der, men lotro spiller jeg selv, så der får jeg se, jeg er optimistisk. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 F2P ødelegger hele communytiet. Kommer til og skje med Lotro, og om aoc går f2p som de gjør i korea, vil det vært slutten på hjelpsomme mennesker og hei til fjortisser som bare tenker på seg selv. Age of conan er et veldig bra spill nå. Om du har lyst til og spille med noen, si ifra. Age of conan community'en er alerede dritt til å begynne med. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Da spiller du på feil server, eller tar deg nær av russere som ganger. Finner bare hjelpsomme mennesker jeg ingame. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Da spiller du på feil server, eller tar deg nær av russere som ganger. Finner bare hjelpsomme mennesker jeg ingame. Spilte på fury, ga opp flere mnd sider og prøvde 10day trial men det hadde ikke forandrer på seg litt engang. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Spiller selv på fury, men de fleste er snille og greie. Snakker mest med folk fra guilden uansett. Leser du global får du inntrykket av at hele gjengen er narkomane som lengter etter neste hitt. Endret 25. juli 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå