Bushnell Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 har lagt inn 2k pro.. men noen ganger da jeg skal restarte eller slå av maskinen.. slår den seg ikke av.. bare står der lenge å surrer å til slutt kommer det blåskjerm hvor det står dumping av fysisk minne.. hvorfor kommer det opp? hender faktisk til tider att den slår seg av sånn den skal.. men det er sjelden.. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Du har ikke gjennom tweake-programmer som f.eks. Tweak-XP sagt at Widows skal "clear page file on shutdown"? Dette kan gjøre shutdown veldig treg, og kanskje også fryse den, for alt jeg vet. Har ikke link til oppskrift på hvordan en sjekker at denne innstillingen ikke er enablet i Windows her, men søk litt rundt hvis dette kan være i nærheten av et adekvat svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 skriv ned feilmeldingen som kommer. alle tall og filnavn o.l. søk på google eller kom hit med feilmeldingen for å få litt info om hva det gjelder. Lenke til kommentar
Tigerlilje Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Skjer når det du laster ned ikke lagres til HDD men blir lagret i Ram på pc’en. Dersom minnet ikke tømmes ved at filen/dataene fortsetter å laste (og dermed lagres til HDD), vil RAM'en fylles opp og pc’en klapper sammen og man får ofte blå skjerm med: ”Starter dumping av fysisk minne” (I windows2000 og Xp) - Eneste løsning jeg har funnet er reinstallasjon! Lenke til kommentar
Ronino Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Se her: http://www.win-xp.no/postp6629.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå