aceman Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har en Aopen 24x10x40 brenner med just-link, men får ikke brent raskere enn 16x, innimellom bare 8x CDR'ene jeg bruker er alle godkjent for å brenne raskere enn 24x... Før kunne jeg brenne i full hastighet mens nå ... Blir litt sprø... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Gå inn på kontrollpanel - system - enhetsbehandling. Sjekk her at DMA er aktivert for cd-brenner og harddisk. DMA - Direct Memory Access. Det betyr at enheten kan aksessere minne uten cpu'en sin hjelp. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Defragmenter disken din. Det gjorde underverk for meg Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 er ikke alltid nok att cdene er godkjente for en viss hastighet, prøv flere merker cder du. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 gjerne verbatim! verbatim er pure quality! Lenke til kommentar
Werewolf85 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hvilket brenne program bruker du? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Gjør som nevnt tidligere her, prøv flere merker. Min 40x Asus brenner nekter å brenne fortere enn 16x på MMore cd'er selv om de er godkjent for opptil 48x. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Huff. Det er ikke det som er problemet her. Alle cd'er har en innebygd kode som forteller hvor fort de kan brennes. Dersom brennerens firmware er utdatert og ikke kjenner igjen denne koden, er det 2 utfall: 1: Brenneren brenner CD'ene på 16x eller 8x, alt ettersom. 2: Brenneren brenner på maxhastighet. Hadde samme problem med min Asus 48x, helt til jeg flasha firmware. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Prøv flere cder som de andre sier og bruk Nero som brenneprog Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 i stedet for nero prøv roxio easy cd creator 6.0 platium den gjør samme nytten som nero og masse annet og. Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har samme brenneren som deg, og slet tidligere med at jeg maks fikk 16X på plater som var godkjennt for mer. Det du må gjøre, er å flashe firmware'n til brenneren din. Dette gjøres enkelt i Windows, og vips etter en reboot, så brenner den stort sett alle plater med 24X. Firmware oppdateringen finner du her Etter at dette er gjort, så blir listen over plater som blir godkjennt til 24X oppdatert, og du får brennt på 24X blackburn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå