masato Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei. Jeg er interrisert i å ta dykkersertfikatet. Jeg synes dykking ser veldig spennende ut, men jeg har ingen erfaring med dette fra før. Er det noen som vet hvor det er bra/best å ta dykkerserfikatet, og ca. hvor mye det vil koste meg? På forhånd takk, Masato. Lenke til kommentar
Putas Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Du sier ingen ting om hvor du bor. Men jeg tok mitt i oslo hos dykkersport (lysaker). Kurset kostet 3500 pluss ABC-utstyr (maske, snorkel og svømmeføtter). Så med den abc-pakka jeg kjøpte kom vel hele greia på ca 5000kr. Lenke til kommentar
masato Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Jeg bor i Son, like ved Moss. Men hvor får man kjøpt utstyret man trenger? Jeg er helt grønn når det kommer til dykking, men er interrisert i å starte med det, Hehe. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hos dykkerhuset i moss kan du ta dykkelappen. Det koster 3500 for kurset, i tillegg må du som nevnt ha ABC-utstyr(snorkel, svømme-føtter og dykkemaske) Utstyret koster rundt 20 000+ nytt, alt etter hva du skal ha. Husk at du alltid må dykke med noen andre, så du bør kjenne noen som dykker eller få med en kompis Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Husk at du alltid må dykke med noen andre, så du bør kjenne noen som dykker eller få med en kompis Eller bli med en av de mange klubbene på dagstur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå