kentine Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei. for noen dager siden startet pcen min å "henge" seg opp. når jeg hører på musikk, så høres det ut som om at den spilles i slowmotion, og nettet blir 90% treigere. så jeg restarter pcen og ca 20-25 min etter, så skjer det samme. har prøvd med windows proffesional, vista og W7. men den samme feilen oppstår. så jeg begynner å luræ på om det kan være HK eller Cpuen som har fått seg en skade? any suggestions? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei Jeg har hatt det samme problemet selv, hos meg var det rammen som ble for varm ellerno. Vet ikke nøyaktig hva det skyldes, men problemet forsvant når jeg bytta ram brikkene. Nå som det er såpass varmt, har pc'n din nok kjøling? både harddisker, minne og cpu kan lage mange merklige problemer når det begynner å bli varmt. Lenke til kommentar
kentine Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) det kan muligens hende at det er rammen som er ødelagt. skal høre om det er noen kompiser som har ddr3 ram. takk takk kabinett: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=591264 pluss en tilkjøpt vifte til cpuen Endret 21. juli 2010 av kentine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå