Tommelom Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Når jeg begynner å skrive et eller annet i en sms som f.eks "hvo...", hvorfor i all verden foreslår da ordboken ord som begynner med "gav, for, sun" osv. Er jo helt ubrukelig slik. At den i det hele tatt foreslår så mange ufullstendige ord er jo teit. Det faktiske ordet jeg vil skrive ligger jo ofte langt ute i rekken slik at man gjerne må scrolle seg fram til det. Noen innstillinger jeg har gått glipp av? Jeg lastet ned Scandinavian keyboard, men akkurat samme problem der. Sitter forøvrig med Samsung spica og 2.1. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har du lastet ned norsk ordbok? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har ingen problemer hvertfall, skriver like kjapt på min spica som min ipod touch. Når jeg skrever "hvo" får jeg "hvor, hvori, hvorav, hvorfor osv". Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Snodig. Skjønner ikke hvorfor min foreslår ord som begynner på helt andre bokstaver?? Dette er ikke spesielt for det norske. På engelsk tastatur/ordbok skjer det samme. Endret 23. juli 2010 av Tommelom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå