Gjest Gine Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hallo! Jeg bare prøver meg her, trenger leksehjelp. Jeg studerer hjemme og trenger en hjelp. Spørsmålet er : I helse- og sosialsektoren bruker man mye fagterminologi. a.Hvilke konsekvenser kan det få hvis man benytter fagterminologi når man kommuniserer med brukerne? b.Hvilke konsekvenser kan det få hvis man ikke benytter fagterminologi når man kommuniserer med kollegaer? Dypt takknemlig for svar!!!! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei Tipper de vil du skal skrive om kommunikasjon og om å bli forstått/misforstått. Det er jo der diskusjonen går, da, og hvilke konsekvenser det kan få om en ikke oppfatter det som sies på en best mulig måte handler jo om helsehjelpen ikke blir god nok. Men - lekser nå? Midt på sommeren? Mvh Dag Lenke til kommentar
Gjest Gine Hansen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tusen takk, Dag! Nå fikk jeg en annen synsvinkel på selve spørsmålet også.. Studerer hjemme hele året jeg, så tar fridager på solskinnsdagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå