inferno0 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei. Har en acer aspire 6935. Får ikke scrollen til å fungere på mus. Altså den paden på maskina. Er det noe sted den aktiviseres?? Finner ikke noe.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Er det en knapp i nærheten? Hvis ikke kan du se på FX (F1,F2...) knappene etter et bilde som likner, finner du, trykker du FN-F(hva enn som likna). EDIT: Ser på et bilde, at det er noe mellom høyre og venstre musetast, kan det være noe? Endret 21. juli 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
inferno0 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Selve paden fungerer som den skal. Bare scrollen som ikke vil virke. Har ett lite felt til høyre på paden med pil opp og ned. Når jeg drar fingeren der flytter markøren seg som vanlig, istede for at siden scroller. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Høres nesten ut som om du har lagt inn windows å nytt, og glemt å legge inn touchad driver. Touchaden funker med innebygde windows drivere, men da uten scroll Gå å acer sida og finn support og drivere, eller hva det heter, og velg din modell der. Da bør du få rett driver.. Evt kan du prøve driver direkte fra synaptics, er som regel synaptics touchad i dem fleste bærbare har jeg merka Synatics drivere Endret 21. juli 2010 av J@9 Lenke til kommentar
inferno0 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Ble litt mere liv når jeg instalerte driveren igjen ja:P Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå