eb-ppl Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei Skal til Hellas om ikke så alt for lenge, og lurer på om noen vet hvordan reglene på leie av scooter er der? Jeg har A1(lett mc) og M(moped) serifikat men er under 18. Vil det gå an å leie , eller må man være 18 år ? ---------- eb-ppl Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 kommer da ann på lovgivningen for kjøretøyet i utlandet(Hellas) og hva utleiefirmaet har som aldersgrense. Lenke til kommentar
Marir Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 De fleste plassene jeg har vært i Hellas er de ganske strenge på sånt. Noen krever tilogmed at man skal være 21 for å leie bil osv. Hvordan det er akkurat der du skal leie kan jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fikk ihvertfall leie firehjuling på den greske øya Santorini som 16 åring jeg, så tror ikke det skal være noe problem. Men ang. leie av bil er det ofte over 21/23år eller hatt lappen i minst et år. Tror det skal gå bra altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå