Lange Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg vet at kortene må være like for å kjøre i SLi. Så det her er vel noe annet. Men jeg har begge kortene i, men bare det ene, det gamle 8800gts, blir registrert. Jeg tenkte å kjøre gtx460 som primær kort og 8800 som dedikert physx kort eller no. Hvordan får jeg til dette når bare det ene kortet blir registrert. (Altså kobler jeg skjermen i gtx460 er skjermen bare svart) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvorfor bry seg med det når gtx 460 har physx..? og det er få spill som i det hele tatt bruker det. Spiller du noen av disse? http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_home.html Lenke til kommentar
Lange Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Sannsyneligheten for å få solgt 8800gts er liten. Så jeg tenkte jeg skulle finne noe å bruke det til. Uansett, hvordan det? Er det så vanskelig å få til at det ikke er verdt det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg vet ikke hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Klarer ikke å få til å kjøre begge kortene samtidig ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå