CrackaBoi Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg har en SMC barricade router, men jeg har noen spm til alle dere som har den: Hvordan kan jeg sende og motta filer gjennom MSN messenger? Det funker ikke, hvilken port nå jeg åpne? Jeg bruker DirectCOnnect, og kan bare logge meg på som Passive bruker. Hva skal jeg gjøre for å få bruke d i active mode? Dessuten funker ikke eDonkey helt ordentlig? Er d noen felles løsning på disse problemene? Hva skal jeg gjøre? Har dere ellers noen tips ang. SMC barricade? En ting til: Jeg har hørt noe snakk om UPnP routere eller hva d var, hva er d? Hva er forskjellen? Når kommer de? Takker for alle svar Lenke til kommentar
ponke Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Heisann, ja, dette har jeg en løsning på. Gå på DMZ host, og skriv inn din nettverksip, alltså den du har blitt tildelt av routeren, dette gjør at du er synlig for internett, og ikke beskyttet av smc barricades innebygde brannmur beskyttelse... "brannmur" :razz: Men da må du kanskje, for din skyld, installere noe norton, om du setter deg selv som dmz host, fungerer alt det der tror jeg, i alle fall messenger...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå