tormoddf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Rage kan fort blir Id Softwares neste klassiker. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Vi får se, når var sist Id lagde bra singleplayer? Eller ordentlig bra spill genrelt? La oss håpe de overrasker positivt. AtW Lenke til kommentar
Tore Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Linux? Det hadde vært skøy... Håper ting begynner å skje mot linux også, utrolig seigt å få noen til å lage noe til linux, skjønner det er alt for mye penger det er snakk om sett mot antallet brukere, men noen må være de første... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Minner litt om bordelands egentlig Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg har fulgt med på rage siden de første konseptbildene lekket ut for en del år siden. Borderlands skuffet gedigent og mine forhåpninger til Rage er at det skal gi en ennå bedre følelse enn Fallout 3 gjorde. Jeg tror Rage vil treffe godt der Borderlands bommet fullstendig og løfte Fallout 3 opplevelsen dit jeg ønsket den. Jeg tror Rage blir den endelige "Mad Max" vi har ventet på. Endret 21. juli 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har ikke vært veldig fan av Singleplayeren til ID, men Multiplayer kan de! Men Carmack har jo skrytt av dette i evigheter nå, så om han er gira, så er det nok for meg Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg håper bare det ikke blir et like stort fokus på mutanter som i FO3. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg gleder meg til å se hvor bra id Tech 5 er i praksis, med blant annet megatexture som i praksis vil medføre tilnærmet utbegrenset store baner med ekstremt mye detaljer. Carmack er en veldig dyrkig kar. Endret 21. juli 2010 av efikkan Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg ser iD tviholder på kantete modeller med lavt antall polygoner. Den britiske "fotballfanen" ser elendig ut. Jeg har ikke hatt sansen for iD spill etter Quake III. Doom 3 var forferdelig. Quake 4 et gjesp. RtCW var bra, men ikke utviklet av iD. Håper dette kan rette opp inntrykket mitt. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Linux? Really? Dette har i hvert fall vært den opprinnelige tanken til Id. Ryktene har gått litt frem og tilbake i etterkant, men jeg har ikke hørt noen offisiell avkreftelse i hvert fall. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Siste uttalelse fra Carmack var vel at GNU/Linux ikke vil bli kuttet ut, så spørsmålet er vel om det dukker opp ved lansering. Tidligere har id vært veldig gode til å støtte GNU/Linux, og siden kundemassen stadig vokser, driverene er bedre enn noen sinne, OpenGL har all nødvendig funksjonalitet og at porting mellom Direct3D og OpenGL er enklere i dag så burde all fornuft tilsi at spillet kommer til GNU/Linux. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Har det AI som angriper med stokker og rør mot en person som står 20 meter unna med pistol? Litt av en AI må jeg si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg