maarstad Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei Jeg er journalist i VG, og leter etter jenter som jobber eller har jobbet som telesexvertinne til et større prosjekt. Jeg er i denne saken ikke ute etter å ta noen, men vil finne ut mer om menneskene i andre enden av røret. Send meg en PM (uforpliktende!) om du har lyst. Setter pris på alle henvendelser. Markus Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Bare å søke jobb folkens: http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=2314047 hehe Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei Jeg er journalist i VG, og leter etter jenter som jobber eller har jobbet som telesexvertinne til et større prosjekt. Jeg er i denne saken ikke ute etter å ta noen, men vil finne ut mer om menneskene i andre enden av røret. Send meg en PM (uforpliktende!) om du har lyst. Setter pris på alle henvendelser. Markus Strengt tatt når man oppgir seg selv som Journalist bør man vel identifisere seg selv med personalia som kan kontrolleres og sånn sett så bryter vel egentlig trådstarter med dette. I tillegg så mener jeg at dette bør sannsynligvis gå gjennom en bedriftskonto, noe som ikke er tilfelle her, oppfordrer trådstarter sterkt til å ta kontakt med administrasjon for å drøfte dette. Mvh Malvado. 1 Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Strengt tatt når man oppgir seg selv som Journalist bør man vel identifisere seg selv med personalia som kan kontrolleres og sånn sett så bryter vel egentlig trådstarter med dette. Han linker jo til nettsiden sin. Der står det utfyllende om hvem han er og hva han jobber som/med. I tillegg så mener jeg at dette bør sannsynligvis gå gjennom en bedriftskonto, noe som ikke er tilfelle her, oppfordrer trådstarter sterkt til å ta kontakt med administrasjon for å drøfte dette. Dette kan du jo spørre deg om, men hvordan er det da med de som jobber freelance (slik Markus gjør)? Oppfordrer administrasjonen sterkt til å drøfte denne problemstillingen. Endret 21. juli 2010 av CAT0 Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Hei Jeg er journalist i VG, og leter etter jenter som jobber eller har jobbet som telesexvertinne til et større prosjekt. Jeg er i denne saken ikke ute etter å ta noen, men vil finne ut mer om menneskene i andre enden av røret. Send meg en PM (uforpliktende!) om du har lyst. Setter pris på alle henvendelser. Markus Strengt tatt når man oppgir seg selv som Journalist bør man vel identifisere seg selv med personalia som kan kontrolleres og sånn sett så bryter vel egentlig trådstarter med dette. I tillegg så mener jeg at dette bør sannsynligvis gå gjennom en bedriftskonto, noe som ikke er tilfelle her, oppfordrer trådstarter sterkt til å ta kontakt med administrasjon for å drøfte dette. Mvh Malvado. Hei. Mener ikke å tråkke på noen tær her. Det kommer klart frem hva jeg leter etter, og dette er knyttet til min epost i VG. Tar gjerne imot tips om bedre måter å gå frem på, dersom noen har det. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei Jeg er journalist i VG, og leter etter jenter som jobber eller har jobbet som telesexvertinne til et større prosjekt. Jeg er i denne saken ikke ute etter å ta noen, men vil finne ut mer om menneskene i andre enden av røret. Send meg en PM (uforpliktende!) om du har lyst. Setter pris på alle henvendelser. Markus Strengt tatt når man oppgir seg selv som Journalist bør man vel identifisere seg selv med personalia som kan kontrolleres og sånn sett så bryter vel egentlig trådstarter med dette. I tillegg så mener jeg at dette bør sannsynligvis gå gjennom en bedriftskonto, noe som ikke er tilfelle her, oppfordrer trådstarter sterkt til å ta kontakt med administrasjon for å drøfte dette. Mvh Malvado. Hei. Mener ikke å tråkke på noen tær her. Det kommer klart frem hva jeg leter etter, og dette er knyttet til min epost i VG. Tar gjerne imot tips om bedre måter å gå frem på, dersom noen har det. Du kan jo kontakte et firma som driver med dette å spørr om noen av dems arbeidsgivere er int i intervjue. Jeg tviler du finner mange som jobber som det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg