TheCatIsALie Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kan noen fortelle meg hvorfor folk føler en trang til å ALLTID legge noe oppå, eller forran noe som ofte åpnes? Hvorfor er det alltid noe forran mikrobølgeovner? Hvorfor ligger det alltid masse tøy OPPÅ skittentøysdunken? Bare fordi det ikke skal vaskes, men brukes igjen, er det ikke mulig å legge det på gulvet eller noe? Og, hvorfor skal det alltid henge 20 smykker og strikk på alle håndtak (på badet stort sett)? Argh. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg tror dette er en naturlov på linje med entropi og tyngdekraften, det er iallfall min teori! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Eller ikke sette ting helt på plass i kjøleskapet så når du åpner det kommer et kalas med matvarer flyvendes ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fordi du er lat og ikke legger ting ordentlig på plass med en gang. 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Fordi du er lat og ikke legger ting ordentlig på plass med en gang. Jeg er den som klager på at andre ikke gjør det. Jeg ville da aldri gjort noe slikt. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 HATER når det er ting foran mikrobølgeovnen! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Oi, tror faktisk jeg hittil har levd et priviligert og beskyttet liv. MEN. Hater tilsvarende mye når ting som trenger regelmessig vask (bord, kjøkkenbenk, badebenk) er lesset full av ting. Gjerne skitne ting. Hver ENESTE jævla vask av benken tar jo tusen ganger lengre tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå