Gå til innhold

Feil oppsett, bredt og mye scrolling


Anbefalte innlegg

Oppretter ny tråd siden den andre blir ignorert. Jeg vet ikke om det er noen sammenheng mellom dette forumoppsettet jeg får opp nå, og ufrivillig bytte av tema/skin.

 

Oppsettet er nå som vist nedenfor, uten at jeg har vært i nærheten av å ha valgt dette. Det gjør alt fryktelig tungvint, hovedsaklig fordi jeg må scrolle LANGT ned på siden for å komme til noe innhold. Kollonnen til venstre er uendelig lang.

 

Bytte av tema/skin klarer jeg å bytte tilbake til slik jeg vil ha det, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få oppsettet/plassering riktig igjen.

 

Det jeg etterlyser er en forklaring på hvordan jeg får byttet tilbake, og helst at hele denne problematikken fjernes slik at jeg slipper å plages med det.

 

Det er to bildefiler, ikke ett sammenhengende bilde. Hvis noen ikke ser det.

post-211659-1279715470,656_thumb.jpg

post-211659-1279715486,4842_thumb.jpg

Endret av Lekr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje ikkje ideelt, men det er sjeldan ein får svar her so raskt.

 

Uansett, eg anbefaler deg å opprette ein sak i trackeren, og ta med litt meir informasjon: Kva nettlesar skjer dette i? Berre ein, eller alle du prøver? Har du prøvd å slette cache/cookies (mellomlager/informasjonskapsler)? Kva skin bruker du i forumet (når du har det skinet du vil ha, eg ser du har problem med dette)? Skjer det på andre PC-ar?

 

Får du raskare svar der? Kanskje ikkje, men då er det på rett stad iallfall. Du etterspør flytting1, men eg er faktisk ikkje sikker på om det er mogeleg. Trackeren er nemleg ikkje ein del av forumet slik sett, det er ein eigen modul, på same måte som bloggfunksjonen. Av den grunn havner ikkje tracker-tråder i Mine innlegg, til dømes. (Eg skal ikkje seie sikkert at det er slik, det må andre svare på.) Eg burde nemnt dette i mitt førre innlegg, orsak for det.

 

Til sist – det er ingen skin som faktisk ser slik ut, so noko er feil, kanskje vert ikkje sida lasta skikkeleg. Eg er ingen ekspert, so eg veit ikkje, men dei få gongene noko liknande har skjedd meg har det vore nok å laste sida på nytt ein gong eller to, so er det attende til normalen.

 

 

1 Ein liten notis om flytting: Vil du ha flytta noko, rapporter tråden, ikkje be om det i eit innlegg i tråden. Sjølv om det er i denne kategorien.

Lenke til kommentar

Du skal ha kred for å yte bedre service enn de som faktisk er satt til å administrere dette forumet.

 

Jeg har rapportert mitt eget innlegg, like etter at jeg purra, og bedt om flytting. Så at man ikke vet at denne tråden eksisterer kan man ikke påstå.

 

Oppsettet mitt er riktig igjen, helt uten at jeg har gjort noe for å bytte tilbake. Ang. skin bruker jeg Diskusjon.no.

 

(Edit: jeg har ikke fikla med cookies, som du foreslo).

 

Men at oppsettet mitt er riktig igjen betyr ikke at dette er løst, det har kommet og gått mange ganger allerede.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar
Oppsettet mitt er riktig igjen, helt uten at jeg har gjort noe for å bytte tilbake. Ang. skin bruker jeg Diskusjon.no.

 

(Edit: jeg har ikke fikla med cookies, som du foreslo).

 

Men at oppsettet mitt er riktig igjen betyr ikke at dette er løst, det har kommet og gått mange ganger allerede.

Det kan være at nettleseren din ikke får hentet enkelte CSS-filer for det skinnet. Det er flere CSS-filer, og noen er lagret på en annen server. Om denne serveren er utilgjengelig, mens Diskusjon.no er tilgjengelig, vil forumet vises feil i nettleseren.

Lenke til kommentar
Oppsettet mitt er riktig igjen, helt uten at jeg har gjort noe for å bytte tilbake. Ang. skin bruker jeg Diskusjon.no.

 

(Edit: jeg har ikke fikla med cookies, som du foreslo).

 

Men at oppsettet mitt er riktig igjen betyr ikke at dette er løst, det har kommet og gått mange ganger allerede.

Det kan være at nettleseren din ikke får hentet enkelte CSS-filer for det skinnet. Det er flere CSS-filer, og noen er lagret på en annen server. Om denne serveren er utilgjengelig, mens Diskusjon.no er tilgjengelig, vil forumet vises feil i nettleseren.

 

Takk for oppklarende svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...