Gå til innhold

Minikjøleskap som holder 5-6 grader, ikke høyere ikke lavere?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg ser etter et minikjøleskap som holder 5-6 grader, det skal brukes hovedsakelig til snus, mens jeg bruker det store kjøleskapet til alt det andre. På denne måten kan jeg ta bedre vare på snusen og at den holder lengre under kjøling enn i det store kjøleskapet hvor det er enda kaldere og svært dårlig plass til tider.

 

Noen forslag? Helst noe som er i prisklassen under tusenlappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha sett på et lite vinskap. Disse finner mann på både Jernia og Jula, og helt sikkert flere andre steder. Med disse kan man stille inn temperaturen etter ønske, og dessuten er de ofte pene å se på også.

 

Det finnes også noen skap som er todelt. Disse koster litt mer, men da har du plutselig vin/barskap også, hvis det er av interesse :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er vel forsåvidt etter et minikjøleskap selv. den skal kunne ròme en six pack. Skal være plass til et par pils eller cola.

 

 

Edit:

tok meg 2 minutter å søke frem, din lat sabb :)

 

http://www.microplex.no/Avdelinger/Datakomponenter/Gadgets/Diverse/Kjøleskap/Kjøleskap,-Silver-Retro,-230VAC_12VDC-21722.aspx

 

Itillegg har jeg sendt mail til http://www.xlight.se/ for å høre med pris. Stay tuned

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Det kjøleskapet der er ikke godt nok. Det kjøler ikke en konstant, men så og så mange grader under romtemperatur og det holder ikke for min del. Må ha noe ordentlig. :yes:

 

X-light ser ekstremt lovende ut!

 

Si at vi er to som skal ha, så får vi sikkert med en til her i tråden.

Endret av Balto
Lenke til kommentar

Max 18 grader under romtemperatur. Om sommeren kan det bli svært varmt innendørs, 26-28 grader, da er vi oppe i ti grader ved kjøling, skal oppbevares ved maks 8 grader celcius, men det kan se ut som om det blir dette skapet, får bare sette opp ei vifte på'n til sommertider og lufte godt i rommet.

Lenke til kommentar

Max 18 grader under romtemperatur. Om sommeren kan det bli svært varmt innendørs, 26-28 grader, da er vi oppe i ti grader ved kjøling, skal oppbevares ved maks 8 grader celcius, men det kan se ut som om det blir dette skapet, får bare sette opp ei vifte på'n til sommertider og lufte godt i rommet.

 

Effektive kulegrader kjøler ikke like mye som du trur. Så lenge sola står på vil den dominere varmen. Viften vil bare bytte ut den oppvarmet lufta.

Du klarer ikke kjøle den ned nok. Tro meg, har prøvd :p

 

Edit:

Det blir kaldere, men mye av 'kjølingen' er bare følelsen av vind hos oss mennesker.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...