JV Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg gleder meg stort til å teste Limbo når jeg kommer hjem i dag. Flere som ser frem til dette? Kunne ikke se at det var en topic om dette spillet fra før. Ser ut som ett spill med topp stemning. Artstylen er i allefall utrolig kul. Mer info om spillet her. EDIT: Spillet er ute AKKURAT nå. Det kan skaffes her. Endret 21. juli 2010 av JV Lenke til kommentar
JV Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Status: Download pending This item is waiting to be downloaded on your console. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Skal kose meg med dette i kveld, virker som et svært interessant spill! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Spilt det littegranne nå. Veldig sjarmerende og bra, men litt vanskelig til tider. Har sikkert dødd 20 ganger på den første halvtimen :!: Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nei. 1200 poeng er altfor mye. Kjøper heller 5 spill i game room for den prisen. Lenke til kommentar
JV Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Har spillt litt jeg også nå, digger det så langt. Ekkel stemning Må bare kaste meg over litt oppussing nå, men straks jeg er ferdig (om ett par timer) er det rett tilbake til Limbo. Anbefales (Limbo altså, ikke oppussingen) Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 De tingene som sjarmerer meg mest ved Limbo må vel være 2 ting. Helt klart den svart-hvitt grafikken som passer spillet perfekt, og den puzzle følelsen du får igjennom omtrent hele spillet ^^ Ihvertfall så langt som jeg har kommet til nå. 3 timer gameplay til nå Ellers så har jeg dødd 50 ganger selv her ^^ Gleder meg til Achivementen som tilsier at du må klare hele spillet med 5 eller mindre død. Lenke til kommentar
JV Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Har kommet til 71% nå, men her stoppet det seg helt gitt. Får ta en pause og se om jeg ikke finner ut av det neste gang Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fikk bare skviset inn en 30 min + i dag, men det var også nok til å få blod på tann For en herlig gjennomført stemning dette spillet byr på Lenke til kommentar
JV Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Det var det. Klarte ikke å vente til i morgen, så nå har jeg gått gjennom det. Litt i korteste laget og egentli bare en plass jeg ble stående fast i hele spillet. Men men. Gleder meg til å se mer fra skaperne av dette. Kanonspill Har noen achievements igjen da, så litt mer tid får jeg skvist ut av det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvor lang tid bruke du ca? Skal starte selv snart, bare vente på at det blir litt mørkere ute! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvor lang tid bruke du ca? Skal starte selv snart, bare vente på at det blir litt mørkere ute! Skikkelig tr00 altså /jk Lenke til kommentar
JV Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Hvor lang tid bruke du ca? Skal starte selv snart, bare vente på at det blir litt mørkere ute! Så ikke på klokka, men vil tippe mellom 2 og 3 timer. Nærmere 3 kanskje. Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ferdig! ^^ Søt ending! Men alikevel, så er storien i det tynneste laget. Man vet ikke helt hva eller hvem. ^^ men uansett ^^ Ferdig. Se ferdig credit forresten. Achivement 100p. Lenke til kommentar
JV Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Likte godt at det var lite story og lite forklaring jeg. Gjorde hele opplevelse mye mer mystisk og rar. Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Likte godt at det var lite story og lite forklaring jeg. Gjorde hele opplevelse mye mer mystisk og rar. Jeg sitter igjen med en positiv følelse. Så jeg antar at det var en god og unik løsning for dette spillet Det er jo sånn spill var for en 10-15 år tilbake. Funka da, funker nå ^^ Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Da har jeg også fullført Limbo! Dæven steike å jeg sleit på slutten der. Meget bra spill! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå