FOOrK Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er det mulig å få testet rammen med memtest uten å legge programmet inn på en diskett? Har ikke diskettstasjon... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er det mulig å få testet rammen med memtest uten å legge programmet inn på en diskett?... Tror ikke det nei, du må nok bruke en hundrelapp på en diskettstasjon Lenke til kommentar
levurax Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ikke med simmtester. er ikke sikker på den memtesten.. Lenke til kommentar
InfecteD Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Du finner ISO image'er på memtest86 siden, bruk en av de. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Du finner ISO image'er på memtest86 siden, bruk en av de. også? jva skal jeg gjøre med iso bildet? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Går ut ifra du skal brenne det på en cd. Kanskje det funker som oppstarts cd. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Går ut ifra du skal brenne det på en cd. Kanskje det funker som oppstarts cd. ok får jgøre et fprsøk på det nå Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ...og for å svare på noe du ikke spurte om, kan du jo også kikke litt på cdshell / boot scriptor, som lar deg dytte flere bootbare floppy-image'r inn på EN cd. Ganske så praktisk. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 ...og for å svare på noe du ikke spurte om, kan du jo også kikke litt på cdshell / boot scriptor, som lar deg dytte flere bootbare floppy-image'r inn på EN cd. Ganske så praktisk. ja sikkert kjekt det. i stedet for å bruke 1 mb på en hel cd btw memtest på cd funket fint Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 jeg har lagt den til i lilo da, på linux. slik at når jeg restarter maskinen så kan jeg velge om hva jeg vil kjøre. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Er det mulig å få testet rammen med memtest uten å legge programmet inn på en diskett?... Tror ikke det nei, du må nok bruke en hundrelapp på en diskettstasjon slipper nok det ja!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå