Lami Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei Har lyst på denne sangen her bare uten han som synger, er vel soundtrack det kalles med kun lyden? Men sangen er Main Theme (Just another day in L.a av Christopher Franke Dere kan se det her. Sangen er også kjent for å være åpningssangen i serien Pacific Blue som går på TV nå. Men jeg er interresert i kun lyden og ikke Franke som synger! Vet dere hvor jeg får tak i den? Skal legges inn på mobilen så det hadfe vært greit om det var en nettside som lar meg kjøpe sangen sånn at jeg får den på?mobilen med en gang. Beklager for skrivefeil (mobil), men håper noen kan hjelpe:) Takker for svar! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 enten midi, eller last ned audacity (gratis, men nyeste betavariant) og fjern vokal. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Det er ikke Franke som synger, han er en 50 - 60 år gammel tysk komponist. Men hvem det er som er vokalist er jeg usikker på. Men det å fjerne vokal er veldig vanskelig, siden de flese instrumenter er blandet når en ferdig sang slippes som mp3, og man kommer til å miste mye kvalitet. Så hvis du eller ditt band eller hva du nå skal bruke denne til, vil lære sangen, er det best å bare konsentrere seg og plukke ut hvilke akkorder det dreier seg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå