Gå til innhold

bindingstid, brudd eller ikke brudd


Anbefalte innlegg

Hei

Har abb hos Tele2, vurdere å kjøpe mobil fra netcom, med abb der, putte det nye simkortet i skuffen og fremdeles bruke tele2 sitt kort i den nye mobilen. Vil da betale mnd avgift til necom, men ingen ringeminutter. Vil dette være å anse som brudd på bindingstiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ikke så lenge du kjøper et nytt nummer. Enkelte NetCombutikker har nå blitt pålagt et etableringsgebyr på 299, så den kan være lurt av deg å ringe NetCom, opprette et flexitalk uten bindingstid (nytt nummer), for så å si at du bare vil oppgradere dette nr til SuperTalk (som jeg regner med er det abo du skal kjøpe tlf med) :)

 

Det eneste du må huske er å si opp abonnementet etter ett år.

Lenke til kommentar

Hei takk for svar. Da skal vi se hva vi får til. Fant nemlig den hun vil ha til totalpris hos djuice som ble 900,- billigere enn alle andre steder .

 

 

Vi vurderer også og bytte abb for henne hos tele2 da hun har alt for høye mobilregninger....

 

Hun har hatt mobilen siden januar, noen som vet hvor mye det koster å bryte bindinstiden hos Tele2. Har prøve å leite på nett men finner ikke noe.

Men vi ønsker å bruke tele2 da vi andre har supre regninger derfar ;) (har også frifamilie..)

Lenke til kommentar

Hei takk for svar. Da skal vi se hva vi får til. Fant nemlig den hun vil ha til totalpris hos djuice som ble 900,- billigere enn alle andre steder .

 

 

Vi vurderer også og bytte abb for henne hos tele2 da hun har alt for høye mobilregninger....

 

Hun har hatt mobilen siden januar, noen som vet hvor mye det koster å bryte bindinstiden hos Tele2. Har prøve å leite på nett men finner ikke noe.

Men vi ønsker å bruke tele2 da vi andre har supre regninger derfar ;) (har også frifamilie..)

 

 

Hei Hannemor,

 

hvis du sender oss mobilnummeret det gjelder på PM skal vi undersøke hva gebyret for brudd på bindingstiden blir og eventuelt hvilke andre løsninger som vil være mest lønnsomt for dere.

 

MVH

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

Lenke til kommentar

Hei takk for svar. Da skal vi se hva vi får til. Fant nemlig den hun vil ha til totalpris hos djuice som ble 900,- billigere enn alle andre steder .

 

 

Vi vurderer også og bytte abb for henne hos tele2 da hun har alt for høye mobilregninger....

 

Hun har hatt mobilen siden januar, noen som vet hvor mye det koster å bryte bindinstiden hos Tele2. Har prøve å leite på nett men finner ikke noe.

Men vi ønsker å bruke tele2 da vi andre har supre regninger derfar ;) (har også frifamilie..)

 

Hei har sendt deg PM...

Men tviler på du gir noe annet svar enn vi allerede har fått fra Tele2 kundeservice. (sendte nemlig spørsmål til de også her om dagen...)

 

 

Hei Hannemor,

 

hvis du sender oss mobilnummeret det gjelder på PM skal vi undersøke hva gebyret for brudd på bindingstiden blir og eventuelt hvilke andre løsninger som vil være mest lønnsomt for dere.

 

MVH

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

Lenke til kommentar

Tror den er låst, men telenor oppgir kode bare en sender en mail :D

 

Da har de jammen blitt snillere med årene ^^

 

Synd at folk er så smålige å utnytter "godviljen" fra Netcom og Telenor ved å kjøpe telefon på den måten, og legge i skuffen mens man bruker en annen operatør.

 

Mens Tele2 som er vriene som faen tjener på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...