kenny28 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har en mini pc som jeg vil prøve å kjøre cs på. Finnes det en versjon av cs som man slipper å installere ? Jeg ønsker å installere minst mulig på denne maskinen, derfor håpet jeg at det finnes en versjon som man bare starter en exe fil(altså uten å installere spillet). ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Gjennom steam går det helt fint. Du installerer steam på en pc, laster ned counter strike. Og så kopierer du bare hele steam-mappen på en ekstern disk, eller inn på den pcen du vil bruke, og så starter du steam, uten installasjon. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Da legger steam spillet automatisk inn i registre, så teoretisk sett så er det installert. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Ok. Glimrende, skal prøve. En annen ting er om min netbook greier å drive spillet da ? Finnes det andre småspill som kan lastes ned og og spilles som ikke trenger å installeres. Skal 5 dager på hyttetur(uten nettdekning) nå i regn så jeg trenger tidsfordriv Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) hvis du ikke vil hva en flash variant: Nei (til førstepost) Endret 21. juli 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvorfor vil du ikke installere det? Går jo for akkurat det samme Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 http://www.google.no/search?q=portable+counter+strike Google to the rescue. Ja, det finnes tydeligvis. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Diablo II finnes i portable-versjon, og om du kjøper den disk-baserte versjonen i butikken (er billig) er det vel strengt tatt ikke ulovlig å bruke portable-versjonen. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 http://www.google.no/search?q=portable+counter+strike Google to the rescue. Ja, det finnes tydeligvis. Å det funker Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 sjekk Can You Run It om du kan kjøre spillet. Lenke til kommentar
assssder Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 HAR D! :-) geniale greier. legger bare mappa på skrivebordet og spiller direkte fra exe filen på den! :-) Lenke til kommentar
danielch Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Og det er lovlig? Tviler STERKT Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Er det en piratkopi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå