bergetun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er det jeg som er fullstendig blind, eller finnes ikke tegnet , (komma) på det fysiske tastaturet? Isåfall er jo tastaturet fullstendig ubrukelig. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Du må vel kanskje holde ned en type "fn" knapp, eller noe slik. Evt trykke to ganger raskt på "." (punktum). Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Takk for svar. Den eneste muligheten jeg har funnet for å få fram (,), er å trykke på "Sym" knappen og aå bla meg ned 2-3 sider. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Wtf? Får hendene mine på en i kveld, skal se om jeg finner noe enklere Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Du trykker på den blå knappen, og så på c, evt holder c inne i et par sekunder. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Du trykker på den blå knappen, og så på c, evt holder c inne i et par sekunder. Ok, takk. Uansett litt tungvindt synes jeg Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er ikke plass til 105 knapper på tastaturet, noen snarveier må man ta Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Er ikke plass til 105 knapper på tastaturet, noen snarveier må man ta Det forstår jeg, men komma er såpass ofte brukt at det burde vært plass til den Jaja, det blir sikkert en vane. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Spørsmålet er jo da, hvilken knapp skulle du ofret? Jeg er enig i at det er synd at den ikke får plass, men det er liksom ikke plass til flere knapper uten at det hadde blitt ubehagelig å bruke. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg ville ofret ), ( , # kanskje ', men den forstår må være der siden den ofte blir brukt i andre skriftspråk. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Unntatt at de ikke har noen fysiske knapper de heller, så hva er poenget ditt her? Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg tenkte litt på det samme når jeg først fikk fingra i telefonen. De kunne f.eks. gjort space til en "dobbelknapp" i stedet for trippel (dekker tre "vanlige" knapper), men man venner seg ganske raskt til at kommaet ligger på c-en. Ikke langt unna fn-tasten heller, så det går jo ganske radig. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg har bæsjet på leggen. Trodde tegnet på "C" knappen var ' og ikke , Man holder selvfølgelig bare inne "c" knappen i 0.2 sekunder for å få komma tegnet. Slipper å trykke på "FN" tastaten. Endret 21. juli 2010 av bergetun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå