Hermansen1 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Hei! Kanskje litt drøyt å se på en garasje som biltilbehør, men la gå! Jeg har kjøpt tilbake den første bilen min! Og har nå lyst til å få pusset den opp! Eller hvertfall få den ut av regn og snø med det første! Huset jeg leier rom i har egentlig en garasje, men utleier er usedvanlig treg med å komme med noe som helst svar pår jeg kan ta den i bruk. Lurte derfor på om det er noen i Oslo som har en garasje eller garasjeplass de kunne tenke seg å leie ut til en grei pris. Jeg bor selv i nærheten av Sinsen-krysset, men øyeblikkelig nærhet er ikke så alt for viktig.. Endret 21. juli 2010 av Hermansen1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei! Anbefaler at du endrer litt på posten din slik som jeg endret emnetittelen din, på den måten holder du deg innenfor det vi har som rettningslinjer på forumet og nettikette. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Lurte derfor på om det er noen i Oslo som har en garasje eller garasjeplass de kunne tenke seg å leie ut til en grei pris. Kjøp/salg og annonsering er ikke lov på forumet. Send meg en PM hvis du vil ha hjelp til å utforme et innlegg som ikke bryter med retningslinjene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg