Winston Wolf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei forum! Jeg er på utkikk etter en kul jobb ved siden av studiene mine. Jeg vil at den skal være litt annerledes, i den forstand at det ikke er kassejobb på en dagligvarebutikk. Lønn er ikke så utrolig viktig. Det viktigste er at det er en sosial jobb hvor jeg kan omgås andre unge mennesker i min aldersgruppe og være utadvendt. Eksempler på sånne jobber er: selger i en kul klesbutikk, bartender o.l. Det er egentlig ingen grenser for hva det kan være. Obs! Jeg er 20 år og bor i Bergen :--) Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Eg trivs iallefall veldig godt med sommarjobben min som "turistvert" på Turistinformasjon. Sosialt og lærerikt. Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Obs! Jeg er 20 år og bor i Bergen :--) Dassvasker på bystasjonen Radlekatt Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nattevakt psykratisk avdeling på sandviken. Godt betalt og tror du møter nok av spesielle folk å bryne deg på. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 få kule jobber man kan få som student. ta noen sikkerhetskurs og få deg jobb som dørvakt på et utested Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg er bartender ved siden av studiene, og du som er over 20 og kan servere sprit burde jo ikke ha problemer med å få jobb, spesielt om du virker utadvendt. Jeg elsker det til tross for min begrensede erfaring, og anbefaler det. Det er jo også litt stas. Jeg har forresten også hørt at vakt på psykiatrisk klinikk er godt betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå