Gjest marthe Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg ble sammen med kjæresten min 14 januar 2010, nå i sommer da han dro til Spania tilbringte han noen dager sammen med en annen jente, det skjedde ikke noe stort i følge han men litt kyssing, holdte henner, tilbringte tid sammen på stranda og hun lå i armene hans osv, det var ingen følelser eller betydning i det som skjedde sier han.. Han sier også at jeg er den eneste han har kysset osv som det betydde noe med.. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, grunden til at jeg ikke gjorde/gjør det slutt var/er pga han alltid har vært den ærlige og trofaste fyren min, han har altid vært den som viste meg fram og sånt.. Nå helt siden han kom hjem fra Spania har jeg lagt merke til at han ser på alle andre jenter, akkurat som om han tror han kan få dem eller noe sånt .. Også får jeg aldrig se på telefonen hans, facebook skal han ha helt for seg selv, pc'n er bare og skru rett av når jeg kommer på besøk og sånt ... Er det bare jeg som følger mer med nå som jeg vet han har vært sammen med en annen jente, eller har han faktisk forandret seg helt.. Hatt samme situasjon ? hjelp meg, litt i alle fall.. Jeg er lei meg , hver dag.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dump fyren. Fort som f. Kjenner igjen typen, minner meg om x dama mi. Og hun gikk bak ryggen min opptil flere ganger. Kom deg til helvette ut av det forholdet, før han sårer deg for mye. 1 Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dump idioten. Nuff said. 1 Lenke til kommentar
Gjest marthe Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det er så vanskelig dette her, akkurat nå har jeg sagt at han suklle la meg være i fred en stund så jeg får tenkte hva jeg skal gjøre.. Jeg har ikke tenkt så mye på det, har bare savnet han. Men jeg tenker, er det ikke noe som heter : alle gjør en feil ?.. :-( Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 En gang utro, altid utro. Sånn er det desverre. Tilgav selv eksen min etter første gangen hun var utro, da jeg faktisk trodde hun angret seg. Men, det skjedde 2 ganger til, fant ut bare en av gangene, og da kastet jeg henne på dør. Anbefaler deg å gjøre det samme. Et forhold uten tillit er det ikke noe poeng i det hele tatt å satse på. Anbefaler deg iallefall å prate med fyren om det. Mitt tips er iallefall og hiv han på dør. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fjern han fra livet ditt. Slett alt som minner deg om han, inkludert som venn på f.eks Facebook hvis dere er det. Har selv vært borti dette, og vet godt at det blir en slags følelseskonflikt mellom det å være glad i en person, men samtidig hate personen på grunn av det som har skjedd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hæregud jente, ha nå litt selvrespekt og dropp han. Han bryr seg ikke om deg. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg var selv utro en gang og det eneste jeg har å si er at du blir nødt til å finne ut av dette selv. I mitt tilfelle endte det med brudd, men det betyr ikke at det bør det i din situasjon. Det er veldig enkelt å sitte bak sin PC-skjerm å være pragmatisk, men du må ta en avgjørelse kun basert på dine egne følelser. Jeg synes derimot at det høres ut som om han mangler litt sperrer for slikt. Når det pågår over flere dager så betyr det jo at han har gitt litt faen. I tillegg er det jo tydelig at du har store problemer med å stole på ham, noe som er helt naturlig og på sin plass. Det hele koker ned til hvorvidt du tror dere kan ha en god framtid sammen. En framtid hvor du kan stole på ham og dere kan ha et lykkelig forhold. Det er selvfølgelig menneskelig å feile, men utroskap er en utrolig stor feil som ikke kan avfeies med "alle gjør feil". Håper du kommer styrket ut av dette. Lykke til. PS: Bare å spørre hvis du har noen spørsmål angående det å sitte på andre siden av en sånn situasjon. Endret 21. juli 2010 av GrandMa Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dump fyren før han gjør det selv. Han har vært utro, ser etter nye jenter, lar deg ikke få innblikk osv. Vil du virkelig leve sånn? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Enig med diskutert. ikke sitt igjen med følelsen av at det var HAN som slo opp. da vil du bare føle deg maktesløs og det negative kan bli forsterket. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 dump han utro jævler er ingen ting og ta vare på. ( det går an og avslutte et forhold før man går ut og horer seg på byn. ) Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 å ligge i armene og holde hender vil jeg ikke karakterisere som "ingen følelser", og jeg håper virkelig du tar innover deg denne setningen, for vil at du skal føle at han ikke var verdt det og at han er en dust... 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 nå lurer jeg på hva du har gjort. har du slått opp? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er så vanskelig dette her, akkurat nå har jeg sagt at han suklle la meg være i fred en stund så jeg får tenkte hva jeg skal gjøre.. Jeg har ikke tenkt så mye på det, har bare savnet han. Men jeg tenker, er det ikke noe som heter : alle gjør en feil ?.. :-( Kommer an på hva det er for noe. Men de som tenker "alle gjør en feil" om sånne ting er naive folk som bare får som fortjent hvis motparten fortsetter. Lenke til kommentar
Gjest boy Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 herregud så mye oppspinn dere lager. Han var åpen om det og fortalte det til deg. Holde hender og flørte med andre jenter/venner kan jeg gjøre på kødd og jeg forteller det til kjæresten min. men hun sier ihvertfall at så lenge jeg ikke er utro. Det er ganske langt ifra å kysse til å kline. og de som mener et kyss er å være utro kan dra seg tilbake til barnehagen. Det værste du kan gjøre er å bli sjalu. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 i min bok er kyssing utroskap ja...Det første avsnittet høres ut som følelser for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå