Gjest tiril marie Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei :-) Nå til helgen slår jeg til med en koselig kveld sammen med kjæresten min, jeg vet hva slags mat jeg skal lage og sånt.. Men jeg skal kjøpe en gave til han også, noen forslag !? Lenke til kommentar
Gjest tiril marie Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 hvilken kjeks tenkte du da ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kjeks, ost og vin er altid en god combo. Lenke til kommentar
Gjest tiril marie Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 ja det er jo det jo flere forslag jo bedre blir tanke-gangen min.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 En vibrator er heller ikke dumt. Alle jenter burde ha det. Kanskje du får en trivelig slutt på kvelden også Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Middag så lager du bare noe du vet han liker. Til dessert så kjøp noe søtt, jordbær som kan dyppes i flytende sjokolade er stort sett en vinner. Gaven vil jeg si er middagen i seg selv så det ser jeg ikke noe stort poeng i. Ha en fin kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå