Hightow3r Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 jeg har brukt og bruker ripped freak. Ikke for å deffe men som prestasjonsøker/energy burst. Vis noen sier det ikke funker tror jeg de tar feil. Jeg klarer å presse kroppen til å yte faktisk ganske mye mer en jeg ville greid utn ripped frik. Ergo, høyere intensitet=mere forbrennet. Dette kan faktisk gjøre treningsøkter kortere eller bare få ekstra kcal's brendt bort. Jeg presterer iallefall meget mye bedre etter at jeg tar 1 av disse. Har også venner som fikk prøve og slo perser de har strevd med å slå.. de kjøpte det med en gang. Produktet inneholder grønn te og krydder. Koffeinnivået tilsvarer noen kopper kaffe, og dette ekstra energinivået du oppnår kommer helt sikkert av det mentale som skjer i hjernen din når du ser den store muskelbunten på pakken. heaheh... that's all bs ! Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 jeg har brukt og bruker ripped freak. Ikke for å deffe men som prestasjonsøker/energy burst. Vis noen sier det ikke funker tror jeg de tar feil. Jeg klarer å presse kroppen til å yte faktisk ganske mye mer en jeg ville greid utn ripped frik. Ergo, høyere intensitet=mere forbrennet. Dette kan faktisk gjøre treningsøkter kortere eller bare få ekstra kcal's brendt bort. Jeg presterer iallefall meget mye bedre etter at jeg tar 1 av disse. Har også venner som fikk prøve og slo perser de har strevd med å slå.. de kjøpte det med en gang. Produktet inneholder grønn te og krydder. Koffeinnivået tilsvarer noen kopper kaffe, og dette ekstra energinivået du oppnår kommer helt sikkert av det mentale som skjer i hjernen din når du ser den store muskelbunten på pakken. heaheh... that's all bs ! Siden du skriver at han lyver: Hva mener du at innholdet er, og hvordan virker det? Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) sry, mente ikke at han løy om innholde og alt, glemte å quote det jeg mente. Det jeg mente var at han tar feil der jeg sier det er en presasjonsøker. Hvordan skal det ha seg at 2 av mine venner økte resultatet betraktelig i en bip-test da till og med den ene var sjuk og hadde tett nese vis det bare er mentalt?. Jeg kjenner det jo når jeg tar disse pillene. Etter ett kvarter-halvtime er jeg fuckings høy på greiene.. sitte å skjelver og er så full av energi... Fungerer aldeles utmerket. Hvorvidt det forbrenner veldig mye mere fett vet jeg ikke.. har ikke lagt merke til det. Men pga høyere intensitet burdet det jo gjøre det også. PS: Jeg kjøpte bare 2 løse bokser av greiene så jeg så ingen muskelbunt oj enda en ting gitt. Den inneholder vist også taurin? Som vist nokk er en prestasjonsøker og brukes i mange drikker som skal høyne prestasjonen og utholdenheten gjennom trening/konkuranse. Endret 25. juli 2010 av Don93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå