Kasp0me Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Jepp, tok 3 uker før jeg klarte å dra det ut av tøyta. Hu har allerede begynt å prate med en annen fyr mens hu maser på meg om et eller annet. Syns det nesten er gøy, se at hu får slite litt å. Skal faen aldri tilbake til hu. Hu kan bare pule rundt. Digg å vite at hu faktisk ikke var verdt det. Føler meg nesten overlegen i forhold til hu. Alle venninene hennes sier at jeg fortjente bedre uansett. Herlig å høre det å. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Problemet trenger ikke å være den lille uskyldige klininga i seg selv, men det kan si mye om en person og ikke minst ødelegger det all tillit, som er fundamentalt i et forhold. Ditt forhold funket med det, jeg kunne ikke levd med det i hodet. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Nei tror jeg skal dra på singellivet en god stund nå. Kommer det ei jente skal jeg joggu meg ta meg tid først! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 vil du sette prikken over ien, pul venninna hennes. Funka for meg. 2 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Haha bad man Nei synker ikke på samma nivå som hu retten å sletten Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Teit å si det, men: Told you so! Glem tøsen. Det verste du kan gjøre mot henne er å ikke bry deg. Ikke gi hun oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå